poniedziałek, 12 listopada 2012

Tygodniowa pielęgnacja włosów + sikorka w domu :)


Zdjęcia z trochę dziwnej perspektywy, nie potrafię sama robić zdjęć, a nie miałam pod ręką żadnego fotografa




Poniedziałek  5.11.2012
wieczór
Olej - mieszanka oleju kokosowego i migdałowego na skalp i długość na noc


Wtorek  6.11.2012
rano
Mycie O  odżywka Isana wygładzająca
           M szampon Babydream
           O maska z siemienia lnianego i łyżeczka maski BingoSpa na 30 min pod czepek


Środa  7.11.2012
wieczór
Olej - na skórę głowy migdałowy, na długość Babydream różówy na noc


Czwartek  8.11.2012
rano
Mycie O - odżywka Isana wygładzająca
           M - szampon Babydream
           O - maska z siemienia lnianego plus jedna łyżeczka odżywki Isana na 30 min pod czepek
Na końcówki olej arganowy
Podsuszenie suszarką


Sobota  10.11.2012
Rano
Na zwilżone włosy maska z siemienia lnianego + łyżeczka oleju Babydream różowego + szczypta niacynamid na godzinę pod czepek
Mycie O - odzywka Isana wygładzająca
           M - szampon Babydream
           O - Maska z siemienia lnianego + łyżeczka odżywki Isana
Płukanka aloesowa
Na końcówki olej arganowy


Niedziela  11.11.2012
Wieczór
Mieszanka masło shea + masło kakaowe + olej kokosowy na skórę głowy i na długość na noc



Z włosów jestem zadowolona, nadal są gładkie, nie puszą się, co mnie cieszy. 
 Wprowadziłam do pielęgnacji siemię lniane, niebawem napiszę o nim.

Czekam na dostawę półproduktów i zrobię mgiełkę do włosów, której już mi brakuje w pielęgnacji.

Nareszcie będę miała okazję niedługo wypróbować
 słynne już kosmetyki z za wschodniej granicy. :)


Ps  zawsze, gdy wychodzę do miasta zostawiam otwarte okno.
Jak wróciłam ze spaceru czekała mnie niespodzianka wpadła mi do pokoju sikorka :)
Chyba polubiła się z moim nędznym kwiatkiem :)













5 komentarzy:

  1. Jeju, fajna sikoreczka i sie nie bała

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedziałam na Twoje pytania w LIEBSTER BLOG :) http://patrycjaa-wardrobe.blogspot.com/2012/11/nominacje-otrzymaam-od-kachula82-eko.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  3. za każdym razem podziwiam Twoje włosy ;)
    gorzej było pewnie z wypuszczeniem sikorki na dwór? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No trochę się bała, otworzyłam szeroko balkon i w końcu udało jej się wylecieć, zdążyłam wcześniej zrobić parę zdjęć :)

      Usuń