środa, 7 listopada 2012

Tonik z kwasem migdałowym 4% i glukonolaktonem 2%



Jak już wspominałam parę dni temu., sprezentowałam koleżankom serum do twarzy zrobione przeze mnie, zapraszam Tu 
Dzisiaj podam bardzo prosty przepis na tonik, jaki również można dać w formie prezentu lub po prostu zrobić dla siebie.


Przepis:
94% woda różana
4% kwas migdałowy
2% kwas glukonolakton
0,5% pantenol

Oczywiście zamiast wody różanej możemy użyć innego hydrolatu lub wody destylowanej.


Przyrządzamy:
Nie ma nic prostszego, po prostu wszystko mieszamy ze sobą :) Trzeba zwrócić uwagę na to, by kwasy dobrze się rozpuściły.
Możemy dodać olejki eteryczne.




Tonik jest świetny. Użyłam go. Znakomicie wygładza skórę, już po pierwszym użyciu widać ogromną różnicę w wyglądzie skóry, ale to normalne przy produktach z kwasami.
Zachęcam Was do używania kwasów, gdy już raz je wypróbujecie zakochacie się :)

Ja swój tonik zapakowałam do takich o to buteleczek:


Zrobiłam karteczki, na których napisałam dokładny skład moje prezentu



Myślę, że to fajny upominek. Dzięki takim prezentom, możemy zapoznać dziewczyny z naturalnymi produktami. Zazwyczaj ludzie używają sklepowych kosmetyków, a to może być taka fajna odmiana dla nich.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

www.kotemplacja.pl

                                            www.kotemplacja.pl