czwartek, 29 listopada 2012

Recenzja wody różanej z KTC - mój zapachowy hit


Około miesiąca temu kupiłam wodę różaną firmy KTC.miałam już w swojej kolekcji w sumie 3 rodzaje tych wód, z różnych sklepów.
Trochę sceptycznie podchodziłam do tej z KTC ze względu na niską cenę



Pojemność 190ml
Koszt 5zł


Ma właściwości łagodzące i rozjaśniające, nawilża skórę. Jest także naturalnym kosmetykiem przeciwzmarszczkowym. Regeneruje skórę wrażliwą i przesuszoną, że skłonnością do pękających naczynek. Sprawia, że skóra staje się elastyczna, promienna i jedwabiście gładka.
Może być stosowana do przemywania twarzy, dekoltu, dłoni i całego ciała.

 Właściwości wody różanej:
    odświeża,
    oczyszcza skórę,
    tonizuje,
    reguluje wydzielanie sebum,
    nadaje cerze blask,
    nawilża skórę przywracając jej naturalną równowagę,
    regeneruje skórę wrażliwą, przesuszoną ze skłonnością do pękających naczynek.

Jest powszechnie ceniona za swoje właściwości odmładzające.



Zastosowanie:

Jako tonik do przemywania twarzy szyi, dekoltu, 
Przygotowując maseczkę np z glinki  warto zamiast zwykłej wody zastosować wodę różaną do mieszanki, a efekt będzie o wiele bardziej widoczny, zadowalający i pozytywnie zaskakujący. Wspomaga dobroczynne działanie pozostałych składników maseczki
Można  robić okłady na oczy wacikami nasączonymi wodą różaną. Może służyć do wyrobu własnych kosmetyków. Ma działanie nawilżające, łagodzące, dodatkowo zamyka pory skóry.
Wodę różaną można śmiało stosować również do pielęgnacji włosów - do płukanek i maseczek. Dzięki temu włosy staną się pełne życia, miękkie i aksamitnie gładkie.



Jak ja ją stosowałam:

Nie używałam jej na włosy, nigdy nie wpadłam na taki pomysł :)
Wodę stosuję jako tonik sam bez dodatków, ale też na bazie tej wody robiłam toniki z kwasami lub z  glinką. Mieszałam także z glinką lub algami zamiast wody.
Używałam do robienia kremów i serów 




 Moje wrażenia:

Pięknie pachnie ! Ma tak cudowny i baaardzo intensywny różany zapach, że przez pierwszych parę dni, parokrotnie w ciągu dnia jej wąchałam :) Żadna z poprzednich wód jakie miałam nie pachniała tak intensywnie. Skóra po przemyciu nią twarzy, pachnie dość długo.
Świetnie się sprawdziła jako baza do toników oraz kremów, nadaję piękny zapach kosmetykom.
Tak intensywnie jej używałam do wszystkiego, że w ciągu miesiąca zużyłam całą butelkę, ale nie da się inaczej, to przez ten zapach.
Mam cerę wrażliwą skłonną do pękania naczynek, ta woda jest idealna do cery naczynkowej, łagodzi podrażnienia i nie wysusza skóry.
To moja ulubiona woda, chyba już nie będę testować innych rodzajów.



 Ps znacie jakieś perfumy lub wody toaletowe o zapachu różanym :)?







17 komentarzy:

  1. jeszcze jej nie miałam , ale planuje zakup

    OdpowiedzUsuń
  2. mam olej kokosowy z KTC i olejuje nim włosy. Wczoraj byłam podciąć końcówki i fryzjerka powiedział że pięknie błyszczą mi włosy :) to chyba dzięki temu oleju.
    ja chciałam sobie kupić wodę z aloesu i stosować jako tonik. aloes ma właściwości przeciwzapalne i nawilżające jest wyśmienity do wrażliwej skóry.
    ale zaciekawiłaś mnie tą wodą różaną i chyba najpierw skuszę się na nią a aloes poczeka:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam olej kokosowy z KTC, fajne produkty mają w ciekawych cenach :)

      Usuń
  3. Mam hydrolat różany i u mnie też zapach jest piękny, ale produkt nie wywarł na mnie aż takich zachwytów, zdecydowanie lepiej mi służy oczarowy. Gdzie można kupić taka wodę lub inne produkty KTC?

    OdpowiedzUsuń
  4. Tą samą miałam kupić :D heh.

    OdpowiedzUsuń
  5. A jest dostępna w jakiejś sieci? Bo nigdy nie słyszałam o tej marce...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ups, właśnie zobaczyłam, że odpowedziałaś już wcześniej ;)

      Usuń
  6. jak przechowujesz wode? w lodowce ?czy moze stac spokojnie w lazience?

    OdpowiedzUsuń
  7. To zależy jak długo będzie stać w tej łazience. Ja z małej części wody (50ml) robie tonik i trzymam w łazience ( jest w niej bardzo ciepło ) i nic się z nią nie dzieję, a pozostałą część trzymam w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z różanych perfum prześliczne są Christian Lacroix - Tumulte

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam, ale zainteresuję się nimi.

      Usuń
  9. Chyba sobie ta wodę różana zakupie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej różane perfumy jakie znam to Ferre Rose:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moich ulubionych różanych perfum już nie produkują :( A były to Lyrical Avonu! ;) Taka taniocha, a pachniała po prostu rewelacyjnie. Bardzo za nimi tęsknię... Kurczę, właśnie się czaję na tę wodę! Widziałam olej kokosowy z KTC w Stokrotce, może wodę różaną też mają?

    OdpowiedzUsuń