piątek, 30 listopada 2012

Perfumy Alterra - jaśmin i kwiat lipy z dodatkiej róży :)



Wczoraj odwiedziłam Rossmanna i skusiłam się na kolejne naturalne perfumy z firmy Alterra o poprzednich pisałam Tu  spodobały mi się na tyle, że postanowiłam przetestować, te o zapachu kwiatu lipy i jaśminu
Kosztowały mnie w promocji 16,99zł






Od producenta:
Alterra Secret Garden edt. 30ml to szczególna kompozycja zapachowa z przyjemnym bukietem kwiatu lipy i miękkiego jaśminu oraz dodatkiem delikatnej róży. Lekka, floralna nuta otaczać CIę będzie przez cały dzień, podkreślając Twój kobiecy wdzięk. Zainspiruj się tym naturalnym zapachem.





                     
Perfumy są w małej, poręcznej buteleczce, bardzo ładna i estetycznie wykonana.




Zapach według mnie jest przepiękny, bardzo delikatny. Jedynym minusem tych perfum jest to, że szybko wietrzeją, po godzinie, półtorej już ich nie czuć i trzeba ponownie się popsikać, tak właśnie robię, bardzo lubię ten zapach.
Miałyście kiedyś te perfumy?






12 komentarzy:

  1. nie podobają mi się te zapachy, może w lecie po nie sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także nigdy ich nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że są takie krótkotrwałe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to jest spory minus. Zastanawiam się czy można zrobić naturalne perfumy, które długo się utrzymują, chociaż te indyjskie na bazie olejów podobno długo się utrzymują.

      Usuń
  4. Ja właśnie się do nich przymierzałam, ale kilka razy robiłam podchody, pryskałam nadgarstki w drogerii i niestety za każdym razem obserwowałam, że po pół godzinie niestety ich już nie czuć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach cytrusowy dłużej się utrzymuję, ale ten jaśminowy faktycznie króciutko

      Usuń
  5. Kusisz tymi perfumami, kusisz... :) Chyba sobie na Mikołajki kupię

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurde, nie wiedziałam, że perfumy też mają:P muszę obwąchać sprawę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Polecam :) mi zapach baaardzo się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja je mam i wcale nie wietrzeją. Jak się spryskam rano to się trzymają do wieczora. Po prostu zapach jest łagodny i nienachalny, można o nim zapomnieć.

    OdpowiedzUsuń

www.kotemplacja.pl

                                            www.kotemplacja.pl