poniedziałek, 12 listopada 2012

Paczuszka z wypełniaczem do koka :) i peptydami brązującymi


Ten tydzień zaczął się dla mnie bardzo przyjemnie, w poniedziałek rano szłam sobie na spacerek z synkiem jak co dzień, a przede mną zatrzymał się z piskiem opon listonosz jadący w samochodzie. Tyle rzeczy zamawiam przez internet, że już mnie zna :) wyjął dwie paczuszki, ale się ucieszyłam.


Kupiłam:

Wypełniacz do koka ;)
Może odważę się pokazać parę zdjęć mojego koka w tym cudeńku :)
Kupiłam go na allegro zapłaciłam 8zł z przesyłką.


Najbardziej cieszę się jednak z tego specyfiku:

Peptydy brązujące.
Kupiłam je w sklepie beautyever
Zapłaciłam za nie 9,80 za 5g
Podobno po 3 dniach widać już efekty opalenizny, zobaczymy :) Czegoś takiego jeszcze nie używałam, jestem bardzo ciekawa efektów.

Opis produktu:
Peptyd brązujący, oferowany w naszym sklepie, jest neuropeptydem, aktywującym działanie neurotransmittera alfa-MSH, który pobudza produkcję melaniny.
Gdy receptory melanocytów zostaną aktywowane przez przyłączenie naszego peptydu brązującego, uruchamia się ścieżka reakcji biochemicznych, prowadzących do stymulowania ekspresji enzymów – tyrozynazy i tautomerazy – które są niezbędne do produkcji melaniny.
Peptyd poza efektem opalonej skóry działa także nawilżająco, co dodatkowo odświeża wygląd skóry. 





pozdrawiam





8 komentarzy:

  1. te cudeńko ślicznie robi koka :)
    Otagowałam Cię. Zapraszam do odpowiedzenia na moje pytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, nie wygląda, ale robi koka :)
      Dzięki za taga !

      Usuń
  2. zaciekawiły mnie te peptydy brązujące, więc z niecierpliwością czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No już ich używam, jeszcze opalona nie jestem :)

      Usuń
  3. też jestem ciekawa jak zadziałają peptydy:)chętnie też bym stosowała, gdyby były skuteczne:)

    OdpowiedzUsuń