czwartek, 15 listopada 2012

Mój wypełniacz do koka w akcji :)



Pokaże Wam dzisiaj, mój wypełniacz do koka w akcji :)
Powiem szczerze, że nie jestem przekonana do tej fryzury, jakoś nie mogę się przyzwyczaić do tak wielkiego KOKA :)

Kupiony za 5zł na allegro


Instrukcja obsługi :




  Trochę zamazane zdjęcia mi wyszły 


 

Trochę mi tam powychodziły włoski, ten kok nie jest idealny, przede wszystkim powinnam użyć jasnej gumki, ale jeszcze takiej nie zakupiłam :)
Ten kok jest zrobiony dosyć wysoko, niżej jest wersja z niższą pozycją :)
 



Szczerze się przyznam, że nie wychodzę z domu w tej fryzurze, nie mogę się do niej przyzwyczaić :)





23 komentarze:

  1. wydaje mi się że gdyby byl niżej lepiej by to wyglądało, ale to tylko moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja sama już nie wiem :)

      Usuń
    2. Pierwsza myśl jaka mi przyszła to by koczek upiąć niżej. Zdecydowanie zgadzam się z Martą G. Kok upięty wysoko w tym wypadku wygląda po prostu kiepsko.

      Usuń
  2. latem chodziłam w takim koczku i miałam wrażenie że każdy dziwnie się na mnie patrzy:) ech
    twój jest ok i rzeczywiście gdyby był niżej może byłoby lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, na pewno jak bym wyszła z domu w tym koku, też bym miała takie wrażenie :)

      Usuń
  3. kok śliczny, tylko właśnie lepiej wygląda jak jest wyżej ( ja czasami noszę jeszcze wyżej). Nie mam oporów by wychodzić w nim na ulicę/ chodzić do szkoły, nigdy nie spotkałam się z dziwnymi spojrzeniami ludzi, wręcz przeciwnie większość chwali i chce go dotykać( to akurat trochę irytuje..)
    Jest to bardzo wygodna i bardzo ładna fryzura, także nie przejmuj się i pokaż ją światu !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz to mi dałaś do myślenia :) Zaczynam roztrząsać swoje opory przed pokazaniem się światu w moim koku :)

      Usuń
    2. Ciesze się ;)
      Z tym, że ja go robię na skarpecie, a nie na wypełniaczu więc chyba wychodzi odrobinę mniejszy..

      Usuń
  4. E tam, mi się podoba! Bardzo ładny :) sama muszę kupić taki wypełniacz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ułatwia mi zycie ten wypelniacz, świetna rzecz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. niżej ładniej :) bardziej pasuje, bo masz dość krótkie włosy na taki koczek, ale jest ok :) też sobie muszę zakupić donuta, bo zawijam sobie cały czas wokół gumki, ale mam dość grube włosy, więc jakoś on wygląda :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak się ma grube włosy to żadne wypełniacze nie są potrzebne, szczęściara :)

      Usuń
  7. też mam taki wypełniacz. Uwielbiam tą fryzurę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Lepiej by to wyglądało jakby wypełniacz był cieńszy i na pewno nie niżej. .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że każdy ma swoją koncepcję :)

      Usuń
  9. Lub przy dłuższych włosach Wtedy kitka oplatająca wypełniacz byłby grubsza i tak by nie odtawał

    OdpowiedzUsuń
  10. Koleżanka na moich oczach sobie taki zwijała w jakiś magiczny sposób a do tej pory za pierona nie wiem jak to zrobiła:D Na innych mi sie podobają te koki, sama bym się źle czuła:) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie u innych dziewczyn bardzo mi się podoba, u siebie tak średnio :)

      Usuń
  11. Hmm według mnie kok jest za duży, są mniejsze wypełniacze, czasami też cieńsze. Możliwe że gumka przytrzymująca włosy na końcu jest za gruba i kok zbytnio się odcina, może cieniutka gumka byłaby lepsza? Bo kok sam w sobie ładny ale można go leciutko ulepszyć;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, właśnie zastanawiam się nad kupnem mniejszego wypełniacza.

      Usuń
  12. Tu raczej nie chodzi o umiejscowienie koka, a o to, czym go spięłaś ;) Takie gumki raczej nie nadają się do utrzymania koka na wypełniacz, ze względu na to, że wtedy jest dziwacznie odbity od skóry głowy i wygląda, jakby się miało takiego grzybka na głowie :D Najlepsze do tego są wsuwki, a szczególnie te rozszczelnione, czyli szpilki. Ja tak bardzo często się czeszę i co chwilę słyszę pochwalne komentarze na temat mojej fryzury ;p Ale, tak jak napisał już ktoś powyżej, irytująco zaczyna się robić, jak zaczynają mnie po nim macać xD

    OdpowiedzUsuń