środa, 28 listopada 2012

Duża paczka ze sklepu ZSK - trochę zaszalałam


 Wczoraj dotarła do mnie paczka ze sklepu ZSK, powtórzę się, ale nie przepadam za tym sklepem, nie raz zadawałam pytania dotyczące produktów, nigdy mi nie odpowiedzieli. Według mnie to trochę nie w porządku, szczególnie, że już długi czas u nich kupuję.  Kupuję u nich nadal tylko ze względu na najniższe ceny, ale jak kiedyś będę bogata :) to zmienię sklep na pewno :)


 Przedstawiam produkty:


Kwas hialuronowy 1% Ilość: 30 g     7,90zł razy 2  - tego używam do wszystkiego, skóra na twarzy robi się po nim bardzo gładka. Zamierzam jakieś serum z tego zrobić na twarz, ale też do włosów.

Skwalan z oliwy z oliwek Pojemność: 15 ml - 5,90zl - na twarz, skończył mi się olej arganowy, teraz wypróbuję tego specyfiku :)

Witamina E Pojemność: 15 ml  8,90zł - również wszechstronne zastosowanie, na twarz i na włosy

Kolagen i elastyna Pojemność: 15 ml  7,90zł - wykorzystam do mgiełki na włosy i do serum na twarz

Mleczko pszczele Pojemność: 15 ml  3,90zł - na włosy i na twarz
  
Wyciąg z aloesu zatężony 10-krotnie Pojemność: 30 ml  5,95zł - na włosy, do mgiełki

 HYDROMANIL Pojemność: 30 ml  7,90zł - do masek na włosy, nawilżaczy nigdy za wiele :)

Hydrolizat keratyny Pojemność: 15 ml  3,99zł -  do mgiełki na włosy oraz do wzbogacania masek

Kwas Glikolowy 70% Pojemność: 15 ml  11,99zł - jeszcze nie wiem :) ale na pewno się nie zmarnuję

Kwas L-mlekowy 80% Pojemność: 30 ml  8,97zł - do toniku na twarz oraz na skórę głowy

Kwas Salicylowy Waga: 20 g  4,47zł - do toniku na twarz

Mocznik Waga: 50 g  5,49zł - potrzebny do zrobienia kremu

Olej z pestek śliwki NATURALNY Pojemność: 15 ml 6,99zł - pięknie pachnie, kupiłam go do kremu na twarz

Hydrolizowane białka jedwabiu Pojemność: 15 ml  9,90zł - do mgiełki na włosy

Papierki lakmusowe 4-polowe Ilość: 1 szt.  0,45zł - zawsze w szafce muszą być

Łyżeczka miarowa 0.15 ml Ilość: 1 szt.  2,28zł - genialna łyżeczka, bardzo przydatna, zdjęcie poniżej

Słoiczek kosmetyczny 30 ml Kolor: Czarny  1,39zł

Butelka farmaceutyczna 30 ml Ilość: 1 szt.0,95zł

 Butelka farmaceutyczna 65 ml Ilość: 1 szt.  0,99zł

 Butelka 125 ml Rodzaj: Spryskiwacz  2,75zł

dostałam jeszcze gratis - alantoinę i peeling z nasion bzu :)

łyżeczka 0,15ml



 Przyznaję trochę zaszalałam, ale dawno już nie robiłam zakupów półproduktowych
Kosztowało mnie to wszystko około 150zł :) ale ile dobrego z tego będzie. 
Już kupiłam produkty do zrobienia prezentów na święta :)

pozdrawiam



18 komentarzy:

  1. O kurczątko! Ale zakupy! Nie korzystałam jeszcze z usług tego sklepu, ale może kiedyś spróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No zaszalałaś :)A co z "tego" powstanie oprócz kremów i mgiełki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem nawilżający, serum do twarz, mgiełka do włosów, tonik kwasowy, peelingi kwasowe. Na razie to mam w planach.

      Usuń
  3. zaszalałaś kochana ! ale w końcu od czasu do czasu takie duże zakupy są potrzebne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja czekam na paczkę z ZSK i BU :) ale zaszalałaś:))
    jestem ciekawa co z tego wyczarujesz i jak będziesz stosować. czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O jaa. faktycznie szaleństwo ;D fajne zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  6. wooow, porządna dawna naturalności! Jestem bardzo ciekawa, co z tego wykombinujesz!

    OdpowiedzUsuń
  7. czasem trzeba sobie poszaleć, bo życie byłoby zbyt nudne :D też muszę w końcu zebrać się i zamówić półprodukty do zrobienia mgiełki, bo moja mi się własnie kończy. ostatnio szał na blogach na te mgiełki (wszystko chyba przez Anwen :D)

    aaa! bym zapomniała ;P zazdroszczę Twoim znajomym i rodzinie, którym dajesz w prezencie własnoręcznie zrobione kremy, mgiełki i te różne inne perełki.
    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaję mi się, że to fajny prezent, taki zrobiony własnoręcznie. Po za tym to fajna promocja naturalnych kosmetyków :) ludzie zazwyczaj znają tylko te kupne, sklepowe, chemiczne.

      Usuń
  8. Kwas hialuronowy rok temu uratował moją skórę :D
    Sama czekam z niecierpliwością na olej z pestek śliwki, do serum i mam nadzieję, że będzie działał cuda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy zdziała cuda, ale wiem jedno - pięknie pachnie i intensywnie.

      Usuń
  9. 3 grudnia jest dzień darmowej wysyłki, ciekawe które sklepy w to wejdą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O Dziewczyno! Poszalałaś! :D Ja dopiero robię sobie listę zakupów ze sklepu z półproduktami. Z pewnością nie będzie tak duża jak Twoja, ale jak będę bogata... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja lista w trakcie kupowania zawsze się powiększa :)

      Usuń
  11. Super zakupy! Czekam z niecierpliwością na posty z wykorzystaniem nowych półproduktów :))

    OdpowiedzUsuń
  12. czy mozecie powiedziec jakie mikstury robicie na wlosy?

    OdpowiedzUsuń
  13. Odsyłam do działu receptury:)

    OdpowiedzUsuń

www.kotemplacja.pl

                                            www.kotemplacja.pl