wtorek, 9 października 2012

Zostałam oTAGowana. Pierwszy raz ! :)


Wczoraj dostałam swojego pierwszego TAGa :) jakie to miłe uczucie, a zawdzięczam to Alince z bloga Jak dbać o ...? Czyli coś dla duszy i coś dla ciała - blog niecodzienny  serdecznie zapraszam na jej bloga. 
Ja bardzo lubię tam zaglądać.




Zasady:

1. Wklej obrazek TAGa.
2. Odpowiedz na pytanie.
3. Oznacz 5 blogów które według ciebie mają ładne szablony i posty.


Ad 1. Obrazek wklejony :)

Ad 2.  Jeśli Twój blog miałby włosy, jakiego by były koloru ? 

Na pewno była by to ruda burza loków :). Zawsze zazdrościłam dziewczynom  o takich włosach. Przypominają takie nie grzeczne, słodkie dziewczynki, które widać z daleka :).
Nigdy nie miałam odwagi pofarbować się na taki kolor, a o burzy loków to już mogę zapomnieć :) 

 Ad 3. 
1.   Anwen  - lubię jej przejrzysty styl bloga. Delikatne  wstawki kwiatowe, które uwielbiam, dodatkowo w moim ulubionym kolorze fiolecie :)
Przyznam się, że czerpałam z niego inspiracje do swojego szablonu blogowego :)
 2. Złotowłosa  - bardzo fajny romantyczny szablon, również z moimi ulubionymi kwiatowymi motywami.
3. oncebeauties   - piękna dziewczyna :) świetne zdjęcia w blogu i cudowne fryzury
,4. http://yesiwantyouback.blogspot.com/ - ładny szablon ze zdjęciami swoich fryzur, nigdy nie potrafiłam takich fryzurek robić, ale lubię na nie patrzeć
5. Tomek - niech będzie chociaż jeden mężczyzna :) Świetne, pożyteczne, ambitne posty. Wejdźcie koniecznie.



To by było na tyle :)



2 komentarze:

www.kotemplacja.pl

                                            www.kotemplacja.pl