piątek, 19 października 2012

Tydzień po keratynowym zabiegu.



Witajcie !

Ale piękna pogoda, u Was też?
Jest tak pięknie, że aż grzech siedzieć w domu :).

 Minął już tydzień czasu od zabiegu keratynowego. Relacja z zabiegu znaduję się Tu
Włosy są nadal prawie idealnie proste. Prawie, gdyż jak pisałam 50ml to było dla mnie trochę za mało, na pasmach z przodu było mało keratyny i przez to z jednej strony trochę mi się zawija, ale tak lekko, że mnie to nawet nie denerwuje.

Od zabiegu myłam włosy już 3 razy, nadal wyglądają tak samo jak po zabiegu. 

Włosy zrobiły się grubsze i cięższe. Nadal są lejące i ładnie się błyszczą. Dotykam ich często bo są przemiłe w dotyku. :)

Zamierzam trochę poeksperymentować z różnymi półproduktami, których moje włosy przed zabiegiem nie lubiły, chce sprawdzić jak to będzie teraz. 
Jestem już w trakcie sprawdzania cysteiny, której moje włosy wcześniej nie tolerowały. Pierwsze podejście się udało, bardzo mnie ciekawi co będzie za drugim razem, gdy dam jej więcej, czyli tyle ile jest w przepisie.

Kupiłam, też olej kokosowy. Na samym początku mojego włosomaniactwa zaczełam właśnie od tego oleju, ale moje włosy go nie zaakceptowały. 

Jestem bardzo zadowolona z zabiegu, włosy straciły trochę na objętości, ale mimo to wyglądają i tak o wiele lepiej niż przed. Przede wszystkim, nie mam problemu już z puchem na włosach. Nawet, gdy podsuszam włosy, one nie elektryzują się, ani nie są napuszone.
Są proste, bez zawijasków, które mnie wkurzały. Wydłużyły się co dla osoby, która zapuszcza włosy jest też wielkim plusem :)

Za półtora tygodnia farbuję włosy. Jestem ciekawa czy efekt się utrzyma, także po farbowaniu.







 Lubicie zakupy w second handach ;) ?



7 komentarzy:

  1. ale ci zazdroszcze;<
    niestety u mnie w miescia w s-h ubrania sa droższe czasami niż w sieciówkach.o.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już chyba piszesz o takich s-h , gdzie są tylko firmowe ubrania. U mnie takich nie ma ceny są niskie. Ja uwielbiam chodzenie i szukanie perełek :)

      Usuń
  2. A ja ostatnio czytałam, że dziewczyna zrobiła sobie keratynowe prostowanie i po drugim umyciu włosy były spowrotem kręcone..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście u mnie jeszcze są proste :) Najbardziej mnie ciekawi, jak włosy zareagują po farbowaniu.

      Usuń
  3. Uwielbiam zakupy w sh! Kurcze, muszę też sobie sprawić takie prostowanie. Ile zapłaciłaś za zestaw?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale jak wspomniałam za 68zl mamy zestaw z porcją 50ml, dla mnie to było trochę za mało.

      Usuń

KOTEMPLACJA

                               Zapraszam serdecznie na blog        https://kotemplacja.blogspot.com/