czwartek, 4 października 2012

Recenzja maski do włosów BingoSpa masło shea i 5 alg


Od ponad miesiąca używam maski do włosów BingoSpa masło shea i 5 alg, więc czas najwyższy o niej napisać.



Kosztowała mnie 20 zł razem z przesyłką,


Od producenta:
Maska BingoSpa do włosów zawiera masło Shea (karite) i botaniczny kompleks pięciu alg: Ascophyllum, Spiruliny, Laminarii, Morszczynu i Nori.

Masło Shea charakteryzuje się wysoka zawartością kwasów tłuszczowych (oleinowy, stearynowy, linoleinowy) oraz znaczną ilością frakcji niezmydlających się co stanowi o wysokiej wartości masła Shea jako czynnika nawilżającego i podtrzymujacego elastyczność wlosów. Regeneruje włókno włosa, odbudowuje ich strukturę od cebulek po same końce i wygładza ich powierzchnie, nadając im niezwykły połysk.

 Algi morskie dzięki zawartym w nich solom mineralnym, z których najważniejszą jest jod, wzmagają metabolizm i wzrost wymiany osmotycznej, co powoduje eliminację nadmiaru wody z tkanek oraz redukcję złogów tłuszczowych. Składniki organiczne -  kwas alginowy, fukoidyna i laminaryna - zwiększają elastyczność skóry i działają przeciwzapalnie.




Skład:
Aqua, 
1 Heksadecanol 1 Octadecanol (miksture),- emolienty
 Stearamidopropyl Dimethylamine,- antystatyk, wygładzi, ułatwi rozczesywanie
 Ceteareth-20
 Cetearyl Alcohol, - emolient
Butyrosperum Parkii (Shea Butter) Fruit, - masło shea
 Glycerin; - nawilża
Aqua; 
Fucus Vesiculosus Extract; Enteromorpha Compressa Extract; Porphyra Umbilicalis Extract; Lithothamniom Calcareum Extract,  - algi
Parfum
Citric Acid,
 Methyl Paraben,
 Sodium Benzoate,
 Ethyl Paraben




Jak ją stosuję:
 Raz użyłam jej tak jak zaleca producent, czyli nałożyłam na skóre głowy oraz na długość włosów na 10min, Niestety głowa mnie potem bardzo swędziała. Mam wrażliwą skórę i ciężko mi znależć maskę, którą mogła bym nałożyć na skalp, ale próbuje :)
Nakładam ją czasem przed myciem włosów,  wersję wzbogaconą półproduktami na 30 min.
Jednak najczęściej nakładam ją po umyciu włosów, lecz nie na całe włosy tylko od ucha w dół i ten sposób lubię najbardziej.


Opakowanie:

Pojemność jak to bywa z maskami BingoSpa dosyć duża 500ml to sporo, starcza na długo. Opakowanie plastikowe, podoba mi się można wszystko bez problemów wyciągnąc do ostatniej kropli. Jedyny minus wspominałam już przy recenzji mlecznej maski, że naklejka pod wpływem wody się ściera i nie wygląda to zbyt estetycznie.



Moja opinia:
Wiadomo jak każda maska tej firmy zapach ma nie za piękny, taki chemiczny, na szczęście nie utrzymuję się długo na włosach. Konsystencja jest w miarę fajna, chociaż mogła,  by być trochę gęstsza, bo gdy dodaje do niej półprodukty to robi się zbyt płynna.


 Moje włosy po niej są bardzo nawilżone i odżywione, dłużej schną niż zazwyczaj. Są sypkie, ładnie się rozczesują, są przemiłe w dotyku. Ładnie się błyszczą. W porównaniu do maski mlecznej tej firmy recenzja Tu to ta wypada nie co gorzej, ze względu na lekki puszek, który robi mi na głowie. Nie jest jakiś wielki, do wytrzymania, ale jednak jest.




Plusy:
- wygodne opakowanie, wszystko można z łatwością wydobyć
- duże opakowanie
- niska cena
- włosy ładnie się błyszcza po niej
- nawilża i odżywia
- łatwo się rozczesują

Minusy:
- swędzi mnie po niej skóra głowy

- słaba dostępność
- lekki puch na głowie
- ściera się naklejka z opakowania pod wpływem wody


Macie jakąś swoją ulubioną maskę tej firmy?





15 komentarzy:

  1. Miałam na nią ochotę, ale w moim mieście jest nie do zdobycia:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim mieście też, dlatego ja kupiłam w internecie na allegro.

      Usuń
  2. stosuje tą maskę od ubiegłego tygodnia, także nie nakładam na skórę głowy ponieważ jest obecnie trochę podrażniona -coś mnie uczuliło.Trzymam dłużej niż zleca producent.Generalnie jest z niej zadowolona.Pojemnością podzielę się z siostrą ciekawa jestem jej opinii,poza tym jak dla mnie za duża pojemność.

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię ja,ale 20 zl bym za nia dała;)
    ja kupuje w tesco za 7 zl;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest dla mnie jeden z nielicznych plusów mieszkania w dużych miastach :) Jest Tesco a w nim BingoSPa :)

      Usuń
  4. maski po ktorych swędzi skora głowy to koszmar, ale ja osobiscie nie uzywam masek na skore tylko od mniej wiecej polowy wlosow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zazwyczaj nie nakładam ale ta mnie jakoś skusiła :)

      Usuń
  5. czaję się i czaję na tę maskę, ale coś czuję, że i tak jej nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię bingospa , aktualnie mam tą mleczną z elastyną , ale nie wiem co mam o niej sądzić ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie jest lepsza niż ta z masłem shea

      Usuń
  7. Ja cały czas szukam tej ulubionej, może w końcu trafię ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepłaciłaś, w tesco dostaniesz za 7zł z groszami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że przepłaciłam, ale w moim mieście nie ma Tesco :) a bardzo chciałam ją wypróbować

      Usuń
  9. A ja bardzo się polubiłam z tą maseczką:):)

    OdpowiedzUsuń