poniedziałek, 8 października 2012

Przyszła paczuszka do Keratynowego zabiegu Cocochoco


Muszę Wam się od razy pochwalić, przyszła moja keratyna i szampon do zabiegu keratynowego prostowania włosów Cocochoco. Tutaj była mowa o tym Tu

W takich o to pojemniczkach. Fuj.  Tak, to pojemniczki na mocz :)




W piątek zamówiłam a już dzisiaj dotarło. To lubię !

Do zabiegu wezmę się jutro. Dzisiaj nie mam czasu, a szkoda bo już się doczekać nie mogę :)
Powiem szczerze, że się trochę stresuję :)







6 komentarzy:

  1. Masz kręcone włosy, że będziesz je prostować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kręconych nie mam, ale takie lekkie kręciołki mam, szczególnie drugiego dnia po myciu. Kiedyś używałam prostownicy na końcówki, ale zrezygnowałam z wiadomych względów. Mam ochotę na idealnie proste włosy dlatego robię ten zabieg.

      Usuń
  2. ja sama też się nie mogę doczekać wrażeń, którymi się z nami podzielisz, a co dopiero Ty. nie dziwię się. :) nie ma się co stresować gorzej chyba nie będzie, a może być tylko lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. podziel się wrażeniami, bede czekać. Swoja droga pojemniczki faktycznie jak do moczu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to są pojemniczki do moczu :) Na aukcji było napisane, że to będą odlewki, ale nie wspomnieli, że do słoiczków na mocz :)

      Usuń
  4. Czekam na efekty :) Ja hak będę miała włosy do pasa skuszę się na ten zabieg :)

    OdpowiedzUsuń

www.kotemplacja.pl

                                            www.kotemplacja.pl