sobota, 6 października 2012

Przede mna keratynowy zabieg Cocochoco :)


Hej dziewczyny!

Postanowiłam napisać tego posta, bo może wśród Was znajdą się osoby, które miały robione ten zabieg. Ja właśnie zamówiłam zestawik jednorazowy do keratynowego prostowania włosów kosztował mnie 68zł a  kupiłam oczywiście na allegro :)
Zabieg Cocochoco o którym możecie się więcej dowiedzieć na ich stronie Tu



KIlka słów o zabiegu:
 Kuracja polega na ''wtłoczeniu'' składnika przy użyciu wysokiej temperatury- tzn. dokładnym wprasowniu keratyny do struktury włosa, tak aby wszelakie ubytki włosowe zostały wypełnione keratynowym budulcem.
 Włosy stają się gładkie, lśniące oraz dogłębnie odżywione. Sekret zabiegu to maksymalne wykorzystanie właściwości keratyny- jako podstawowego budulca skóry, paznokci oraz włosów
 Produkty CocoChoco stworzone są z naturalnych składników, tak więc, zabieg nie zaburza i nie ingeruje szkodliwie w strukturę włosa, dzięki czemu kuracja nie niszczy włosów,

 Wiele czytałam o Encanto jest to chyba najpopularniejszy zabieg keratynowy, jednak trochę mnie zrażało, że w swoim składzie ma formaldehyd to substancja silnie drażniąca. Zdania są podzielone jedni uważają, że jest bardzo szkodliwa inni twierdzą, że nie jest taka straszna. 
Na szczęście trafiłam na keratynowe prostowanie włosów Cocochoco. które w swoim skłądzie nie ma tej substancji, niestety nie znalazłam też żadnych opinii na jego temat, ale zdecydowałam się spróbować.
Też spodobało mi się, że na ich stronie podany jest cały skład tego preparatu. Dokładną analizę składu macie  Tu

Aqua, Cetyl Alcohol, Stearic acid, Pure Keratin, Oryza Sativa (Rice) Bran extract, Beta Vulgaris (Beet) Root extract, Hamamelis Virginiana (Witch Hazel)Bark/ leaf/Twig extract, Calendula Officinalis flower extract, Anthemis Nobilis (Chamomile) flower extract, Camellia Sinensis (Green tea) Extract, Behentrimonium Chloride, Caprylic/Capric Triglyceride, Prunus Armeniaca (Apricot) Kernel oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed oil, Butyrospermum Parkii (Shea butter), Oenothera Bienis (Evening Primrose) oil, Hippophae Rhamnoides oil, Chondrus Crispus (Carageenan) extract, Maris Sal (Dead Sea salt), Dehydroacetic acid, Aloe (Vera) Barbadensis leaf juice, Allantoin, Tocopheryl Acetate (Vitamin E), Squalane, Ascorbic acid, Borago Officinalis (Borage) seed oil, Fragrance, Retinyl Palmitate, Phenoxyethanol, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohaxene Carboxaldehyde, Butylphenyl methylpropinonal, Coumarin, Linalool, Limonene, Alpha-isomethyl ionone, Benzyl salicylate, Aldehyde

Jak zauważyłyście nie mam kręconych włosów, ale moje włoski lubią się puszyć. Parę lat temu używałam na same końce prostownicy, moje włoski lubią się powywijać co mnie bardzo denerwuje :) Z wiadomych względów z tego zrezygnowałam, ale nadal wole gdy moje włosy są idealnie proste, dlatego zdecydowałam się na ten zabieg, po za tym ciekawość mnie zżera jak moje włosy będą po nim wyglądać :)
 W następnym tygodniu będę mogła się o tym przekonać. 



Co o tym sądzicie, może któraś z Was robiła ten zabieg ? 



37 komentarzy:

  1. czytałam kiedyś sporo o takim prostowaniu :) chciałam sobie nawet zrobić, ale dość drogo by mnie to kosztowało no i czasem lubię sobie pokręcić włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się doczekać by zobaczyć efekt na Twoich włosach ;> Może wtedy sama się skuszę...

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba też się zdecyduję :) ale najpierw zobaczę jak Tobie wyszło! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na recenzję :))) moja fryzjerka namawiała mnie na ten zabieg u niej ;) ale cena zabiegu mnie przeraża... i wątpie w to że zdecyduję się na takie coś w salonie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie zdecydowała bym się zrobić taki zabieg w salonie, nie wiem ile to kosztuje, ale podejrzewam, że parę stów. Lepiej wydać te pieniądze na coś innego :)

      Usuń
  5. Nie robiłam i nie zrobię-boję się ,jestem pewna ,że wyjdzie u ciebie niebiańsko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się okaże. Fajnie, że jesteście pozytywnie nastawione do tego zabiegu :)





      Usuń
  6. moja fryzjerka za moje gęste i dość długie włosy zachciała 7 stów jako od stałej klientki :( więc coraz częściej zastanawiam sie nad zrobieniem tego zabiegu w domu. czytałam dużo o encanto. jestem ciekawa efektu jaki Ty uzyskasz. czekam na pierwsze wrażenia zaraz po zastosowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie opłaca się robić tego u fryzjerki, sama też sobie na pewno poradzisz a zaoszczędzisz parę stów, które będziesz mogła na coś przyjemniejszego wydać :)

      Usuń
    2. np na kosmetyki do włosów ;p hehe

      Usuń
  7. Kiedyś byłam tym bardzo zaciekawiona, nawet chciałam zrobić, ale za drogo ;(
    Jednak kiedyś, kiedyś jak włosy będą już do tyłka skuszę się na to :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja miałam w salonie prostowane włosy za pomocą Global Keratin i efekt był fajny ale nie aż tak dobry jak się spodziewałam zwłaszcza, że nie mam kręconych włosów tylko falowano-spuszone. Efekt utrzymyał się ok 3 miesiące i nie stosowałam tych preparatów po zabiegu choć je zakupiłąm ale włosy po nich się szybko robiły tłuste.
    Ostatnio z koleżanką zainwestowałyśmy w Cocochoco i zrobiłyśmy same w domu i efekt jest świetny dużo lepszy niż po GK. Może to kwestia tego, że nie żałowałyśmy specyfiku przy nakładaniu i starałyśmy się robić to bardzo dokładnie ale warto. Trochę szczypie w oczy przy suszeniu i prostowaniu ale ogólnie pachnie czekoladowo więc ok

    jak ktoś ma ochotę to tutaj mam zdjęcie przed i po cocochoco
    https://lh5.googleusercont ent.com/-gUKW8qh5mA8/UHMAFF6JHCI/AAAAAAAA AfM/hV0VF7wPA5I/s640/keratin%2520przed.jp g


    https://lh3.googleusercont ent.com/-_Rs1q6q9xDw/UHMAFK37zwI/AAAAAAAA AfI/XfYmAUnHJ88/s512/keratin%2520po.jpg

    Obie jesteśmy bardzo zadowolone i oby efekt utrzymywał się długo.

    OdpowiedzUsuń
  9. linki mi się porozjeżdżały :P

    https://lh5.googleusercontent.com/-gUKW8qh5mA8/UHMAFF6JHCI/AAAAAAAAAfM/hV0VF7wPA5I/s640/keratin%2520przed.jpg


    https://lh3.googleusercontent.com/-_Rs1q6q9xDw/UHMAFK37zwI/AAAAAAAAAfI/XfYmAUnHJ88/s512/keratin%2520po.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale ładne włoski, ja już jestem po zabiegu :)

      Usuń
  10. Hej i jak efekt :)?
    Nie mam zielonego pojecia jak ten zabieg wykonac.. Moze ktos mi pomoze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz do mnie na maila, jeśli nadal nie wiesz jak go zrobić. Efekt super ! Mi się podoba ;)

      Usuń
    2. A moglabys podac :)

      Usuń
  11. A mi ten zabieg odradziła fryzjerka, która sama go wykonuje :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe dlaczego, uzasadniła to jakoś ?

      Usuń
  12. Robilam cocochoco i musze przyznac ,ze o wiele lepsze jest encanto,chociaz strasznie smierdzi,ale efekt jest dluzszy i do tego wlosy bardziej lśnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ciekawe, może i się skuszę na to encanto tylko przeraża mnie ten zapach.

      Usuń
  13. Cześć :) Możecie mi powiedzieć czy do kreatynowego prostowania Cocochoco trzeba używać prostownicy ceramicznej czy tytanowej? Mam tytanową, nagrzewa się do 220 stopni i gdzieś wyczytałam, że musi być prostownica ceramiczna, więc wole się upewnić. Z góry dziękuję za odpowiedż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze słyszę :) Nie sądzę, żeby to miało znaczenia czy tytanowa czy ceramiczna, najważniejsze by się mocno nagrzewała, ale mogę się mylić.

      Usuń
  14. oki dziękuję za odpowiedż, przeczytałam tutaj: http://allegro.pl/cocochoco-zestaw-keratyna-100-ml-encanto-pure-i3202977414.html (na samym konću przy instrukcji, punkt 9) i właśnie to zaczeło mnie zastanawiać...teraz jestem w znaku zapytania, ponieważ moja prostownica to tytanowa i zastanawiam się czy nie bd jakiś skutków ubocznych, spalenie włosów itd. Hmnnn, a Ty używałaś ceramicznej? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ja używałam ceramicznej. Może zapytaj się, dlaczego tytanowej nie można używać, dla mnie to bezsensu, ale może to ma sens.
      Ciekawe co Ci odpowiedzą, czy znają odpowiedź na to :)

      Usuń
  15. Wysłałam wiadomość, jak dostanę odpowiedź to podziele się tutaj. Tymczasem dopóki nie bd wiedziała odłoże zabieg na później. Dzisiaj wtrafiłam też szukając czegoś na ten temat na forum, dziewczyny pisały że po kreatynowym prostowaniu mają bardziej zniszczone, łamliwe włosy i coś o odpukiwaniu kreatyny (że długo schodzi, a naturalny włos nie wraca do poprzedniego stanu, że trzeba ciągle podcinać włosy) jedna z nich pisała, że włosów po kreatynowym prostowaniu nic nie odratuje, jestem trochę w szoku, bo fakt spotkałam się z paroma negatywnymi wypowiedziami, ale nie aż takimi. Czy TY robisz cały czas zabieg? Mogłabyś o ile jest taka możliwość napisać jak potem wyglądają twoje włosy w sensie czy są bardziej podatne na łamanie, zniszczone bardziej itd. ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem, jeśli chodzi o wypłukiwanie się keratyny to według mnie wręcz przeciwnie za szybko się wypłukuję u mnie tak około 3miesięcy wolałabym, żeby dłużej się trzymało.

      Ja Mam za sobą 2 zabiegi. Włosy po 3 miesiącach właściwie wróciły do tego samego stanu co przed keratyną, nie były bardziej zniszczone, owszem końcówki do ścięcia, ale ja farbuję włosy na jasny blond, więc nie wiem czy to przez zabieg, czy przez farbowanie.

      Ja nie widzę jakiś negatywnych efektów tego zabiegu. Włosy są bardzo gładziutki i w momencie, gdy keratyna się wypłukuję widzimy ogromną różnicę w wyglądzie włosów, może stąd te negatywne komentarze, że przyzwyczajamy się do włosów idealnie gładkich i miękkich a później, gdy wracają do starej wersji mamy wrażenie, że stało się z nimi nie wiadomo co :)

      Usuń
  16. Cześć. A więc dzisiaj dostałam odpowiedż tylko od jednego niestety sprzedawcy z allegro (na reszte jeszcze czekamy) i pisał, że zalecane jest prostowanie prostownicą ceramiczną, ale miała też klijentki, które prostowały tytaniczną. Doradziła także, że jeżeli mam włosy za łopatki mogę kupić butelke 75 ml, a do pasa buteleczka 100ml no i zachęciła do zakupu. Hmnnn ja poczekam jeszcze oczywiście na inne opinie, bo nie chciałabym zniszczyć włosów. A o ile cm. podciełaś włoski po prostowaniu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej kupić więcej keratyny, ona się nie zmarnuję a przynajmniej będziesz miała pewność, że
      Ci starczy.
      Podcięłam końcówki tak o 2,3 cm. Nadal jestem ciekawa o co chodzi z tym tytanem, czy może jakaś reakcja zajść między nim a keratyna? Wydaję mi się, że tu najważniejsza jest wysoka temperatura.

      Usuń
  17. kolejna odpowiedż na nasze pytanko: Witam,
    Prostownica lepiej jak będzie ceramiczna ważne żeby aby sie nagrzewała do odpowiednio wysokiej temperatury. co do ilości natomiast myślę że potrzebuje Pani 100ml
    Pozdrawiam i zapraszam


    Hmnnn jestem w znaku zapytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam, że same nie wiedzą dlaczego prostownica ceramiczna lepsza, bo w sumie nie odpowiadają na pytanie dlaczego jest lepsza od tytanowej :)

      Usuń
  18. Dokładnie! Także mnie to zastanawia, nie mogę znależć dokładnej i odpowiedzi na to pytanie. Nie wiem czemu zawsze to ja muszę wszystko tak komplikować. Ale akurat mam prostownicę tylko tytanową która nagrzewa się do 220, moja ceramiczna niestety dochodzi jedynie do 185 po czym się wył. i znowu spada w dół, a nie chcę kupować kolejnej :))) Bo tą kase mogłabym przeznaczyć na kosmetyki :) Jestem bezradna! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na Twoim miejscu bym robiła ten zabieg i tyle.

      Usuń
  19. ładne masz wloski, nie rób zabiegu! po co Ci proste jak druty, takie juz sa niemodne i duzo dziewczyn po tym zabiegu skarżyło sie na przyklap, a Ty masz cienkie wlosy : <

    OdpowiedzUsuń
  20. dziewczyny, zrobiłam zabieg w salonie fryzjerskim, ale efekt jest średni.oczekiwałam ze po zabiegu nie bede musiała juz używac prostownicy po umyciu włosów zeby były one proste.tymczasem końcówki sie wywijaja, widac linie załamania na włosach kt0rej zabieg nie zlikwidował.czy tak ma być?

    OdpowiedzUsuń