środa, 10 października 2012

Nareszcie kupiłam swoją idealną suszarkę :)

Nareszcie doszła do mnie moja suszarka po wielu przygodach. W sumie to wybór suszarki nie był tak trudny jak na początku mi się wydawało, jeśli chodzi o  parametry, które chciałam, żeby miała to odsyłam to tego posta Tu
W sumie to od razu zadecydowałam, że poszukiwania ograniczę jedynie do dwóch firm
Remington i Babyliss, jakoś ufam tym dwom firmom. 

W trakcie moich poszukiwań zauważyłam, że spora ilość suszarek Babyliss nie ma w zestawie dyfuzora co mnie trochę wkurzyło, ale też trochę cieszyło :) Postanowiłam  w takim razie ograniczyć się do firmy Remington.
W końcu znalazłam dwa modele, które spodobały mi się najbardziej. Dodam, że szukałam suszarki w granicach do 200 zl


                                                       Remington D3710
                                                     Remington D5020

Porównanie funkcji :



Remington D3710                                                   Remington D5020
-moc 2200                                                                 -moc 2200
-3 stopnie regulacji temperatury                              -3 stopnie regulacji temperatury
-2 stopnie regulacji nawiewu                                   -2 stopnie regulacji nawiewu
-przełącznik chłodnego powietrza                            -przełącznik chłodnego powietrza 
- dyfuzor                                                                   -dyfuzor
-koncentrator                                                             -koncentrator
-elementy ceramiczne                                                -elementy ceramiczne
-uchwyt do zawieszenia                                             -uchwyt do zawieszenia
-zdejmowana tylnia kratka                                         -zdejmowana tylnia kratka
-waga 1131                                                                 -waga 986
- jonizacja                                                                    -jonizacja
- funkcja turbo                                                             -funkcja turbo
- cena 120zl                                                                  -cena 100zł


A czym się różnią:

-2turbiny dla niższego natężenia dźwięku                  -generator jonów – 90% więcej jonów                                                                                       
-30%szybsze suszenie                                                  -elementy ceramiczne z turmalinem
                                                                                      -dioda LED informująca o włączeniu jonizacji



Na początku skusiła mnie ta większa liczba jonów i już miałam kupić tą suszarkę. Jednak wysłałam jeszcze pare pytań do firmy Remington. Spytałam się o to, jak to jest z tą liczbą jonów, czy ta suszarka produkuje faktycznie więcej jonów jak ta druga. Niestety na to pytanie odpowiedzi nie dostałam, stwierdziłam, że to chyba jakiś chwyt reklamowy :) i wybrałam jednak tą różowa D3710



Swoją suszarkę kupiłam na allegro i razem z przesyłką zapłaciłam  120zł
Mam na nią 3 lata gwarancji. Jestem z niej zadowolona. Wiem, że to nie istotne, ale jest bardzo ładna ;)

Czytałam, że to jedna z najcichszych suszarek na rynku. Przydatna funkcja. Jednak przyznam Wam szczerze, że taka cicha to ona wcale nie jest. To jest moja pierwsza suszarka jaką mam, więc pewnie
 nie jestem  przyzwyczajona do tego dźwięku.








10 komentarzy:

  1. ja nienawidzę suszenia włosów suszarką;d
    są wtedy napuszczone i jakby zniszczone;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie przepadam za suszeniem, ale czasem jest to konieczne. Przynajmniej w moim przypadku.

      Usuń
  2. ja mam Remington D5020 i chwalę sobie, jedyny minus to chyba że jest trochę ciężka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. a jak efekty keratyny? bo ja czekam z niecierpliwością :D już po zabiegu czy jeszcze nie ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już po zabiegu. Dwa, trzy dni po zabiegu nie można myć włosów. Ja jutro umyje. Dopiero wtedy będę mogła ocenić efekty :)

      Usuń
  4. Ja nie stosuje żadnej suszarki do włosów od przeszło 3 lat...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli tego nie potrzebujesz to super, że nie używasz.

      Usuń
  5. A jak jest z tym chłodnym nawiewem? Też szukam suszarki, ale bardzo mi zależy, żeby suszyła na zimno? Faktycznie zimny czy tylko chłodny jest ten nawiew?

    OdpowiedzUsuń

KOTEMPLACJA

                               Zapraszam serdecznie na blog        https://kotemplacja.blogspot.com/