poniedziałek, 29 października 2012

Moja tygodniowa pielęgnacja włosów.


Poniedziałek 22.10.2012
rano
Mycie O - odżywka wygładzająca Isana
           M - Szampon Babydream
           O - Maska BingoSpa mleczna z elastyną na 30 min
Schną naturalnie



Wtorek 23.10.2012
wieczór
Olej kokosowy  na skalp i na długość na noc



Środa 24.10.2012
rano
Mycie O - odżywka wygładzająca Isana
           M - Szampon Babydream
           O - Maska BingoSpa masło shea i 5 alg na 20 minut
Maska mineralna - jedynie na skórę głowy na 20 minut
Schną naturalnie



Czwartek 25.10.2012
rano
Maska BingoSpa + olej łopianowy + gliceryna + pantenol nałożona na zwilżone włosy na godzinę
Mycie O - odżywka wygładzająca Isana
            M - szampon Babydream
            O - Odżywka Isana wygładzająca na 10 minut
Schną naturalnie



Sobota 27.10.2012
rano
Olej Salicylol na skórę głowy  na 3 godz.
Olej Babydream różowy na długość włosów na 3 godz
Mycie O - odżywka wygładzająca Isana
           M - szampon Babydream
           O - Maska BingoSpa mleczna z elastyną 10 minut
Płukanka octowa
Schną naturalnie



Niedziela 28.10.2012
popołudnie
Mycie O - odżywka Isana wygładzająca
           M - szampon Babydream
           O - maska BingoSpa mleczna z elastyną + 4 krople olejku arganowego
Płukanka octowa
Zabezpieczenie końcówek - 2 krople olejku arganowego na wilgotne końcówki
Schną naturalnie




To, by było na tyle. Powoli zaczynam wprowadzać płukanki do mojej pielęgnacji. O płukance octowej niedługo napiszę, co raz bardziej mi się ona podoba. 

Na koniec tygodnia w końcu zabezpieczyłam czymś końcówki. Od kiedy jestem po keratynowym prostowaniu włosów,, nie wolno mi używać silikonów i przez jakiś czas nie dbałam o końcówki tak jak zwykle. Teraz zamierzam to zmienić i używać olejku. O dziwo wcale nie obciążył włosów. Bałam się, że końcówki będą tłuste i takie nie świeże, ale wcale nie są.
 Miło mnie to zaskoczyło :)









4 komentarze:

  1. Twoje włosy zawsze sprawiają, że nie mogę podnieść szczęki z podłogi. To chyba jedyne rozjaśniane blond włosy, którym nie mam nic do zarzucenia. Są idealne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przemiłe :) Super, że wyglądają według Ciebie idealnie.

      Usuń
  2. Piękny kolor! Aż już mi się chce kolejny raz pofarbować włoski!

    OdpowiedzUsuń

www.kotemplacja.pl

                                            www.kotemplacja.pl