poniedziałek, 22 października 2012

Moja tygodniowa pielęgnacja. Pierwsza odsłona :)





Poniedziałek 15.10.2012
rano
Mycie O - odżywka Isana wygładzająca
           M - szampon Babydream
           O - maska BingoSpa masło shea i 5 alg na 30 min.
Płukanka z cysteiny
Schną naturalnie


Środa 17,10.2012
rano
Olej - na skórę głowy Salicylol na 3 godziny
maska - na długość maseczka BingoSpa masło shea i 5 alg z dodatkiem gliceryny, sorbitol, pantenol   na 3 godziny
Mycie O - odżywka Isana wygładzająca
           M - szampion Babydream
           O - maska BingoSpa mleczna z elastyna na 10 min
Schną naturalnie



Czwartek 18.10.2012
wieczór
Olej - łopianowy mojej roboty na skórę głowy i długość, na noc


Piątek 19.10.2012
rano
Mycie O - odżywka Isana wygładzająca
           M - szampon Babydream
           O - maska BingoSpa masło shea i 5 alg na 10 minut
Podsuszenie suszarką


Sobota 20.10.2012
rano
Olej - na skórę głowy Salicylol na 3 godziny
Maska - na długość BingoSpa + gliceryna, pantenol, olejek Babydream różowy na 3 godziny
Mycie O - odżywka Isana wygładzająca
           M - szampon Babydream
           O - odżywka Isaba wygładzająca na 5 minut
Podsuszenie suszarką


Niedziela 21.10.2012
wieczór
Olej - łopianowy mojej roboty na skalp i na długość, na noc
         
          

Brakuje w mojej pielęgnacji jakiejś mgiełki do włosów. Niestety na razie nie mam z czego zrobić, bo skończyły mi się półprodukty. Chciałabym też, by w mojej pielęgnacji było więcej płukanek,  jakoś mam problem  z systematycznym używaniem ich :)









8 komentarzy:

  1. a cos na koncowki?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie od kiedy zrobiłam keratynowy zabieg, nie nakładam żadnych silikonów nawet na końcówki. Z tym też muszę zrobić jakiś porządek, chyba zacznę nakładać sam olej na końcówki do zabezpieczenia.

      Usuń
  2. też myślałam o zrobieniu serii postów tego typu. bardzo lubie je czytać, więc fajnie, że taki umieściłaś :) przynajmniej mobilizuje to do olejowania, bo ja przyznam, ze z olejowaniem systematyczna ostatnio nie jestem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię czytać takie posty, dlatego właśnie postanowiłam sama je zamieszczać, do czego i Ciebie namawiam :)
      U każdego jest inaczej, ja akurat lubię olejować włosy, ale nie lubię płukanek :)

      Usuń
  3. Ja też powinnam wdrożyć do mojej pielęgnacji więcej płukanek i jakąś wcierkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja to już od dawna sobie obiecuję więcej płukanek, ale jakoś mi to nie wychodzi :)

      Usuń
  4. :)
    Przejrzałam Twojego bloga i jestem pod wrażeniem!
    posty o półproduktach chyba nawet mnie do czegoś zainspirują :)
    ja do twarzy zamiast kremu także zaczęłam używać naturalnych olejów i bardzo mi to służy, ale z włosami jeszcze tak mocno nie eksperymentowałam...

    Pozdrawiam!
    J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to bardzo miłe. Cieszę się, że chociaż jedna osobę uda mi się zainspirować i może zachęcić do stosowania naturalnej pielęgnacji. Mi też ona bardzo służy, nigdy wcześniej nie miałam tak ładnej i gładkiej cery, jak teraz gdy używam wyłącznie naturalnych produktów.
      Zaglądaj do mnie częściej :)

      Usuń

KOTEMPLACJA

                               Zapraszam serdecznie na blog        https://kotemplacja.blogspot.com/