wtorek, 2 października 2012

Moja recenzja szczotki Tangle Teezer



Dzisiaj podzielę się z Wami swoją opinią na temat szczotki Tangle Teezer. Kupiłam ją pół roku temu na allegro kosztowała mnie 46 razem z przesyłką.





Opis producenta:
Rewolucyjna szczotka Tangle Teezer delikatnie i bez wysiłku pozbywa się splątanych włosów w mgnieniu oka, bez bólu. Tangle Teezer posiada unikalne zaprojektowane zęby flex,ułatwiające poślizg poprzez włosy. Szczotka eliminuje sploty i węzły, minimalizując łamanie, rozdwajanie i uszkodzenia spowodowane złym traktowaniem. Jest to idealne rozwiązanie dla każdego rodzaju włosów.Zalecana jest dla niezdrowych, zniszczonych koloryzacją włosów, przedłużanych włosów, splątanych a także dla dzieci, które nie lubią uczucia "ciągnięcia" podczas rozczesywania.
Tangle Teezer jest idealna do masażu skór Szczotka ta też jest by głowy, stymulując przyjemne doznania, zwłaszcza dla osób noszących przedłużane włosy. Zapewnia komfort noszenia i utrzymywania niesplątanych włosów przez cały dzień.



Sa dwie wersje tej szczotki "zwykła" i kompaktowa. Jest również opcja dla dzieci.Szczotka wykonana jest z plastiku. Piękna to ona nie jest, ale przecież nie o to tu chodzi :). Jest bardzo leciutka, może służyć także do masowania skóry głowy.
Niestety szczotkę można kupić tylko w internecie, na allegro lub sklepie internetowym.



Moja  opinia:
Moje włosy mają skłonność do plątania się, ta szczotka daję sobie znakomicie radę z poplątanymi włosami, przy tym nie ciągnie tak strasznie jak inne moje poprzednie szczotki. Dzięki niej włosy szybciej się rozczesują przy tym mniej ich tracimy. Moje włosy dzięki tej szczotce mniej się puszą, całe szczęście, bo nie ma nic gorszego jak puch na głowie :)
Lubię też w niej to, że jest bardzo poręczna, ładnie dopasowuje się do kształtu dłoni i szczotkowanie nią  jest na prawde przyjemne. Szczotkę z łatwością można wyczyścić myjąc ją po prostu pod wodą.
Czesze nią też mojego synka, który też ma czasem kołtunki oczywiście broni się przed tym jak może, ale nie wyobrażam sobie czesać go zwykła szczotką co trwało, by dwa razy dłuzej.
Ja jestem zadowolona z tej szczotki, cena trochę wysoka, ale uważam ze warto ją kupić



Plusy:
- łatwo i bezboleśnie rozczesuje kołtuny
- włosy mniej się puszą
- mniej włosów wyrwanych !
- wygodny kształt szczotki
- łatwo ją wyczyścić

Minusy:
- cena
- dostępność
- ząbki po pewnym czasie się wyginają


Ostatnio trochę zachorowałam na szczotkę z jonizacją tego typu Tu , podobno włoski są po niej bardzo gładziutkie. Co o tym sądzicie?



11 komentarzy:

  1. Mam suszarkę z funkcją jonizacji i powiem szczerze, że różnica jest spora :) Włosy się pięknie błyszczą i są o wiele gładsze niż podczas suszenia zwykłą suszarką. Myślę, że w przypadku szczotki też to by się sprawdziło, chociaż cena jak na szczotkę... miażdżąca ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też właśnie zamówiłam suszarkę na allegro z jonizacją, cekam na paczuszkę. Jak dojdzie na pewno się pochwal.e :)
      Jak kupowałam Tangle Teezer to byłam zdziwiona, że tyle można dać za szczotkę, ale ta brauna to już w ogóle ... :)

      Usuń
  2. Ja mam wersję kompaktową i też jestem z niej bardzo zadowolona. Fakt ząbki trochę się wyginają, ale nie zmienia to "właściwości" szczotki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie to jest fajne, że pomimo wyginania ząbków nie wpływa to na jakość czesania :)

      Usuń
  3. Mam prostownice z braun satine care i jest bardzo skuteczna, włosy sie pieknie błyszczą i nie puszą jak po uzyciu zwykłej prostownicy.

    Mam też szczotkę tangle wersje klasyczną i "torebkową". Klasyczna super,duża,wygodna.Mam ją juz 2 lata i żaden ząbek się nie wygiął.
    Wersja torebkowa trochę gorsza bo:mniejsza, cięższa, gorzej się ją trzyma ale działa tak samo jak klasyczna.
    Najlepiej wydane 50 zł, nigdy już nie wróce do zwykłych grzebieni i szczotek.
    polecam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciągle nie mogę tej szczotki kupić :))

    OdpowiedzUsuń
  5. nie slyszalam o tej szczotce musze sie za nia rozejrzec:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja polecam z całego serca. To dobry zakup.

      Usuń