piątek, 12 października 2012

Już po keratynowym prostowaniu włosów Cocochoco

No i po zabiegu :) o którym była mowa Tu
 Zabieg keratynowego prostowania włosów Cocochoco zrobiłam w poniedziałek Dopiero po dwóch, trzech dniach można umyć włosy. Ja nie mogłam już się doczekać efektu i umyłam je wczoraj, czyli po dwóch.




Przebieg zabiegu :
  1. Umyj włosy dwukrotnie używając do tego profesjonalnego OCZYSZCZAJĄCEGO SZAMPONU COCOCHOCO
  2. Obficie spłócz wodą, a następnie osusz ręcznikiem, delikatnie je ugniatając
  3. Wysusz włosy przy użyciu suszarki nastawionej na średnią temperaturę nawiewu
  4. Przeczesz swoje włosy dokładnie, upewniając się, że każde pasmo jest dokładnie rozczesane
  5. Mocno potrząśnij butelką w celu dokładnego rozmieszania produktu COCOCHOCO przed jego aplikacją
  6. Podziel włosy na partie i nałóż keratynę COCOCHOCO przy uzyciu pędzelka dokładnie partia po partii- pół centymetra od ich cebulek
  7. Do zabiegu użyj od 50 do 90 ml keratyny- w zależności o długości i grubowści włosów.
  8. Tak nałożony produkt potrzymaj na włosach około 20- 30 minut, a nastepnie wysusz włosy uzywając suszarki nastawionej na średnią temperaturę nawiewu
  9. Do zabiegu użyj CERAMICZNEGO żelazka fryzjerskiego (prostownicy) rozgrzanego do temperatury 230° C
  10. Prostuj każde pasmo włosów kilkukrotnie- partia po partii i bardzo dokładnie (od 3-5 razy)
  11. Poinformuj Klientkę aby nie myla włosów przez okres od dwóch do trzech dni po wykonanej kuracji oraz, że w celu utrzymania optymalnego efektu zabiegu powinna stosować pozostałe profesjonalne kosmetyki CocoChoco do codziennej pielęgnacji: Bezsiarczanowy Szampon oraz Bezsilikonową Odżywkę lub Keratynową Maskę CocoChoco Professional.


Szampon wygląda tak. Fajna, żelowa konsystencja, bez zapachu.



Keratyna, ma ładny błękitny kolorek. Zapach zupełnie nie przypominał mi czekolady.




Jeśli chodzi o zapach. To podczas nakładania piekło nas cały czas coś w nosie :) i oczy również. Było to do wytrzymania, chociaż nie przyjemne.


Najpierw pokaże Wam jak lekko falują mi włosy.



  
A tak wyglądają po zabiegu :




Zabieg u mnie trwał dwie i pół godziny. Robiła go moja koleżanka.
Kupiłam porcję 50ml i powiem szczerze, że to odrobina za mało. Nakładanie keratyny zaczęła od tyłu i na pasma z przodu już prawie  nie starczyło, Może nie widać tego na zdjęciu, ale z lewej strony jedno pasemko mi się lekko zawija :) po prostu było za mało keratyny na nim.


Włosy są gładkie jak nigdy, zero puchu. Przemiłe w dotyku. Pięknie się błyszczą
 Na pewno zdecyduje się  kolejny raz na zabieg, gdy keratyna już się wypłucze, oczywiście tym razem kupie większą porcję. Wybaczcie, ale mam problemy ze wstawianiem obok siebie zdjęć :)


38 komentarzy:

  1. efekty są ładne, ale bałabym się robić to "na własną" rękę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba też. W ogóle przeraża mnie tak rozgrzane żelazko, tym bardziej, że go w ogóle nie używam. No, ale efekt fajny :D

      Usuń
    2. Użyłam do tego prostownicy. Fakt to jest jedyny minus tego zabiegu :)

      Usuń
    3. ja robilam sama w domu, jestesm strasznie zadowolona.
      Mialam trwala --brak doswiadcznia fryzjerki- efekt wyszedl odwrotny do zamierzonego , potem wlosy po prostu sie puszyly, za kazdym myciem musialam prostowac, musialam sciac za ucho i postanowilam sprobowac kreatynowe prostowanie wlosow. Ogolnie poszlabym do fryzjera ale tutaj taki zabieg to ponad £200 wiec masakra, kupilam na ebay zestaw za £17. Polecam!

      Usuń
  2. Przymierzam się do tego zabiegu i już się nie mogę doczekać :) Zdecydowałam się na kupno całego zestawu za ponad 200zł, a początkowo myślałam właśnie o 50 ml :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje włosy będą wyglądać pięknie po tym zabiegu, już się nie mogę doczekać Twoich zdjęć :) No ja odradzam 50 ml to za mało.

      Usuń
  3. czyli te 50 ml na moje włosy by nie wystarczyło. mam je dłuższe i chyba grubsze. efekt na Twoich włosach super. ciekawe jak długo się utrzyma. będziesz używać teraz specjalnych szamponów i odzywek po tym zabiegu, czy normalnych? bo ja jednak marzę o takim dłuuuugotrwałym efekcie, więc chyba będę musiała się zaopatrzyć w cały zestaw jak tylko uzbieram pieniądze, co w moim przypadku jest trudne :P co mam to wydam na kosmetyki haha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa, ile czasu się będzie trzymać. Nie używam żadnych specjalnych odżywek. Mam keratynę, którą dodaję do masek i odżywek :) uważam, że to wystarczy. Ich maski do włosów kosztują bardzo dużo. Za te pieniądze lepiej kupić keratynę i dobre maski z naturalnym składem. Takie jest przynajmniej moje zdanie ;)

      Usuń
  4. Kurczę, kusi mnie ten zabieg, ale zawsze odstraszała cena. Nie wiedziałam, że można go zrobić w domu tańszym kosztem. Czy Twoja koleżanka jest fryzjerką czy zrobiła ot tak po prostu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daleko jej do fryzjerki :) Sama nie mam jakiś wielkich zdolności fryzjerskich, a jestem pewna, że dała bym radę sama to zrobić.
      Bardziej bym się pewnie namęczyła z prostowaniem włosów, ale z nałożeniem na pewno problemu, by nie było.

      Usuń
  5. Witam, ja tez jestem po keratynowym prostowaniu włosów cocochoco, i moja keratyna nie miala niebieskiego koloru tylko taki mleczny, ślicznie pachniała kokosem i czekolada i nic mnie nie piekło w nosie! Dodam, ze oryginalny produkt kupiłam ze strony producenta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są dwa rodzaję keratyny cocochoco. Ja miałam wersję Pure ona ma właśnie niebieskawy kolor taki jaki ja miałam. Widocznie Ty miałaś tą drugą wersję.

      Usuń
  6. Czy mogłabyś mi konkretnie podać link do farby matrixa, której używasz?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.pro-sprzet.pl/loreal-socolor-beauty-farba-60ml-oxydant-60ml-zestaw-do-trwalej-koloryzacji.html
      Tam masz palete kolorów. Na zdjeciu mam pofarbowane na kolor 11N. Używam też koloru 10AV byłam bardzo zadowolona.

      Usuń
    2. dzięki serdecznie za odpowiedź:)

      Usuń
  7. Ja wlaśnie jestem 2 dzień po kuracji cocochoco ,chciałam jutro myć wlosy ale poczekam jeszcze do soboty;) Moje wlosy były bardzo przeżedzone poprzez wypadanie przy niedoczynnosci tarczycy...i loki wygladały koszmarnie... Używałam czasem prostownicy ale teraz mam tak proste włosy jak druty i jest ich pięc na krzyż hehhehehehhe
    Mam nadzieję ,że po myciu wlosy podniosa się u nasady i zwiększy się objetośc..bo poza tym ,ze są pięknie błyszczące i gładkie ....inaczej wyobrażałam sobie efekt..myslałam ze bedę wyglądac tak jak na avatarku ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po umyciu na pewno poniosą się i będzie ich optycznie więcej. U mnie też tak było, dopóki nie umyłam włosów wyglądałam trochę jak taka zmokła kura :)
      Ja też nie mam wielkiej ilości włosów i przed zabiegiem wydawało się, że mam ich więcej, ale efekt jest i tak wspaniały pomimo, że straciłam trochę na objętości. Wyglądają bardzo zdrowo. Jestem pewna, że i Ty będziesz zadowolona :)

      Usuń
  8. Witam chce dziewczyny porady czy warto może kupić tą maske którą powinno sie stosować bo tym zabiegu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jej nie stosowałam, ona opiera się głównie na keratynie, nie wiem czy jest sens wydawać tyle kasy na nią. Ja po prostu dodaje keratyny do masek, które używam, a keratynę można kupić za parę złoty w sklepach internetowych.

      Usuń
  9. Witam,

    jutro będę zmywała włosy po cocochoco:) mam nadzieje, że wyjdą równie pięknie jak u Ciebie :) Na dlugie wlosy zeszło mi ok 90 ml keratyny. Tak jak podają na stronie producenta wychodzi od 50 do 90 ml na jeden raz. Cena jest dość wysoka ale ja po prostu zebrałam się z dwoma koleżankami i kopiłyśmy butelkę 250 ml plus szampon, w sumie wyszło ok 90 zl na głowę. W salonie cena za cały zabieg to ok 600 zł :/ jesli mi sie sprawdzi to bede powtarzać, bo wlosy mi sie okropnie puszą i lekko kręcą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna, że efekt Ci się spodoba. Ja jestem zadowolona i na wiosnę zabieg powtórzę :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Efekt super! :) aż nie mogłam wyjść z podziwu! :) wcześniej po wysuszeniu suszarką miałam sianko, trzeba było je okładać albo prostować. teraz susze i nic więcej nie trzeba robić! :) włosy faktycznie poprawiły się jeśli chodzi o ich jakość, są cięższe i wyglądają na prawdę bardzo zdrowo. zastanawiam się tylko jak taki zabieg, przy którym tak mocno prostuje się włosy może być zdrowy dla włosa? czy przy dłuższym stosowaniu włosy się nie zniszczą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaję mi się, że raz na 5 miesięcy prostowanie włosów, nie jest bardzo szkodliwe i włosy bardzo tego nie odczują.
      To świetnie, że efekt Ci się podoba, zdziwiło by mnie gdyby było inaczej :)

      Usuń
  12. hej, chciałam się dowiedzieć czy efekt dalej się utrzymuje ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powoli keratyna się wypłukuję i już włosy w nie których miejscach się zawijają, gdyby nie była zima, to bym już zrobiła kolejny zabieg

      Usuń
  13. Cześć dziewczyny. Ja robiłam 3 dni temu zabieg i po prostu jest kosmos różnica na włosach. co wcześniej naprawdę miałam szopę. Po umyciu włosów nigdy nie wychodziłam bez prostowania. Teraz szczerze wyglądam jak bym z pod prysznica wyszła, mimo tego że juz umyłam raz głowę po zabiegu. Włosy się nic nie podniosły. Mam nadzieję że to minie, na forach piszą że po tygodni-dwóch przechodzi ten efekt przylizu.Kupiłam sobie do pielęgnacji po zabiegu szampon i maskę z BIOVAXA do włosów suchych i zniszczonych ale to chyba był duży błąd ponieważ włosy straszliwie się elektryzują i na drugi dzień są z powrotem do mycia, bo tak się szybko przetłuszczają. Nie mam pojęcia jakie naprawdę można tu ko9smetyki używać bo tak dzisiaj byłam w sklepie NATURA i w każdym szamponie praktycznie jest alkohol czy to przeklęte chloridum itp. Jakich kosmetyków używacie po takim zabiegu i czy naprawdę efekt się dłużnej utrzymuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam używam szamponu BabyDream dla dzieci, a jeśli chodzi o maski to rosyjskie. Ja głównie zwracam uwagę na to, by nie było silikonów i alkoholu.
      Ja bym na Twoim miejscu trochę wyluzowała :) wyeliminuj silikony, alkohol i nie powinno być źle.
      Niestety włosy tracą na objętości i to według mnie jeden z minusów prostowania keratynowego.

      Usuń
    2. no efekt juz jest troszkę lepszy, b po umyciu nie są już takie przylizane ale dalej proste. Największym plusem to jest to że wychodzę w wilgotną pogodę i włoski są cały czas proste, extra a wcześniej wielki puch się robił. Ale niestety dalej mi sie elektryzują, czasami to mi normalnie wstyd jak idę miastem i włosy się aż do twarzy przylepiają tak się elektryzują. Czy jest jakiś sposób na to????

      Usuń
    3. a może następnym razem zrobić inna kreatyną, bo teraz robiłam tą http://allegro.pl/encanto-keratyna-prostowanie-zestaw-50ml-gratisy-i3049917137.html a z tego co tu czytam to chyba ta jest lepsza http://allegro.pl/cocochoco-keratyna-zestaw-50-ml-encanto-i3130998246.html. Proszę o radę!!!!

      Usuń
    4. Ja nie wiem czy lepsza. Ja robię cocochoco i jestem zadowolona nie mam w planach narazie testować innych keratyn :)

      Usuń
  14. Ja tez bym się trochę bała tak sama. Na razie wystarcza mi prostownica Babylis Ipro steam 230, ale kto wie, czy w przyszłości nie skorzystam z Twojej propozycji zabiegu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. hej dziewczyny !
    Ja też właśnie zastanawiam się nad zabiegiem CocoChoco ... Mam długie( za pas )kręcone , okropnie gęste włosy ... Są podatne i może dlatego je tak zniszczyłam prostując . Bardzo się z nimi męcze tym bardziej niedługo będzie dla mnie udręka -lato... Jak myślicie zdecydować się na zabieg? Ile ml na moje włosy będzie potrzeba? Mam 500zł oszczędności i mogę je na moje włosy przeznaczyć ... Powiedzcie mi co zrobić... :) bardzo proszę .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napewno będą Ci się ładniej układać włoski po cocochoco. Jeśli masz gęste włoski to ja bym kupiła nawet 100ml keratyny ona i tak się nie zmarnuję, jak nie zużyjesz to będziesz miała na następny raz :)

      Usuń
    2. witam was gorąco w nowym saloniku na al. 29 listopada 32d kameleon robią to prostowanie i cena jest przystępna ja się sama nie męczyłam a po drugie przynajmniej wiem , że mi wyjdzie na allegro są często odlewki rozcieńczane itp ja już 5 mc jestem po i będę powtarzać pozdrawiam was gorąco:)

      Usuń
  16. szczerze mówiąc po tych zdjęciach wnioskuję, że Twoje włosy były ładniejsze przed zabiegiem... miałaś naprawdę ładne włosy, zdrowo wyglądające, tylko leciutko pofalowane - jak dla mnie idealne, właśnie takie chciałabym mieć...nie wiem może to kwestia zdjęć;)

    OdpowiedzUsuń

www.kotemplacja.pl

                                            www.kotemplacja.pl