czwartek, 20 września 2012

Wyróżnienie Blog Award, ale miło:)


Dostałam wyróznienie od Zmisia Ładna  dziekuje bardzo cmok cmok !!!
 Przyjemne uczucie wiedzieć, że nie pisze sie tylko dla siebie :)




Teraz do mnie należy wyróżnienie 5,10,15 blogów które lubie.
O to one:

1. fellogen
2. frombodytohair
3. nuna2225
4. zlotowlosa
5. patrycjaa-wardrobe
6. nietypowo-wlosowo
7. neli
8. naturalniezakrecona
9. balsamowo
10. lojotokowaglowa


Zapraszam wszystkich do odwiedzania tych blogów są tego warte :)

10 komentarzy:

  1. ślicznie dziękuję ;* nie spodziewałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szalenie mi miło :* Dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję Kochana, zmotywowałaś mnie do szybkiego powrotu do blogowania :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo, jest mi ogromnie miło:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma za co wiem, że to bardzo miłe i motywujące :)

    OdpowiedzUsuń

www.kotemplacja.pl

                                            www.kotemplacja.pl