niedziela, 9 września 2012

Robimy serum do twarzy z kolagenem



Dzisiaj nareszcie  znalazłam czas, na to by zrobić serum z kolagenu który kupiłam w BingoSpa. Użyłam tych składników, które akurat miałam. 
Czyli:



Przepis:
- kolagen 100%                          5ml
- jedwab hydrolizowany             1,5ml
- elastyna                                     2ml
- witaminy All in one                  0,5ml
- panhenol                                    4 krople
- kwas hialuronowy                      1ml
- olej z wiesiołka                          4ml
- olej z avocado                            1ml
- Aloes zatężony 10 krotnie          5ml
- woda                                            30ml
- konserwant FEOG                      10 kropli


Przepis oczywiście można modyfikować, jak tylko się chce. Jeśli chcemy możemy dodać do niego gumę ksantanową, by trochę zagęścić. Ja tam nie pzepadam za nią, więc jej nie dałam.
Nie dałam, także żadnego emulgatora, więc przed każdym użyciem trzeba wstrząsnąć. Lubię taką płynną formę serum.



Jak przygotować:

Wrzucić wszystkie składniki do naczynia szklanego i wymieszać. Trzeba zwrócić uwagę, na to by witaminy all In one dobrze się rozpuściły.
 Dla tych którzy jeszcze nie znają tej mieszanki witamin, niżej podaję dokładny jej skład.
Po wymieszaniu mamy gotowe serum. Przelać do jakiejś buteleczki, najlepiej z kroplomierzem. Trzymamy je w lodówce. Nakładamy rano i wieczorem na oczyszczoną skórę twarzy, szyji i dekoltu.

Chciałam, by moje serum miało wlaściwosci przeciwstarzeniowe, ale też by ładnie wygładzało i zmiękczało naskórek.





Jeśli chodzi o kolagen- wiadomo, że działa przeciwstarzeniowo, zmniejsza zmarszczki oraz spowalnia proces ich powstawania, wnika w głębsze warstwy naskórka.

Jedwab - daję efekt lekkiego liftingu, tworzy na powierzchni skóry film ochronny, zmniejsza szorstkość, wygładza oraz nawilża skórę. Głównie stosuję go na włosy, tym razem zobaczę jak działa na skórę.

Elastyna - łatwo przenika w głąb skóry, wygładza zmarszczki regeneruje, świetnie współgra z kolagenem. Często można spotkać mieszanki tych dwóch połproduktów.

Witamina All-in-one - tą mieszankę witamin kupuję w sklepie ZSK . Jest to według mnie genialna kompozycja witaminowa  : witamina E, witamina C, witamina B3, witamina B5,  pomaga dotlenić skórę, chronić ją, zmiękcza, nawilża, stymuluje wzrost komórkowy i regeneruje tkanki.

Pantenol - super nawilża, skóra staje się miękka i jędrna więcej możecie znaleźć TU

kwas hialuronowy - mistrz nawilżenia, skóra staje się gładziutka i miękka. Uwielbiam go TU

Aloes - wnika głęboko w skórę, regeneruje, ujędrnia, łagodzi podrażnienia, idealny dla skóry z problemami dermatologicznymi.



Moje wrażenia 

Serum  szybko się wchłania, nie pozostawiając lepkiej warstwy, dzięki temu będę je stosować, także rano.
Chciałam, by po jego użyciu od razu było czuć, że skóra jest bardziej miękka i gładka. 
Jest w nim tyle fajnych składników wygładzających, że udało się to uzyskać. 
Skóra jest po nim mięciutka, bardziej napięta i nawilżona. Jeśli chodzi o działanie liftingujące, to oczywiście jeszcze nie jestem w stanie tego ocenić :)
 Polecam ja jestem z niego  zadowolona :)


Pozdrawiam 







2 komentarze:

  1. Brzmi bardzo ciekawie, może kiedys się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  2. skus sie ja jestem zadowolona z niego

    OdpowiedzUsuń

KOTEMPLACJA

                               Zapraszam serdecznie na blog        https://kotemplacja.blogspot.com/