wtorek, 11 września 2012

Recenzja olejku lopianowego Green Pharmacy


Dzisiaj slow kilka o tym olejku uzywalam go przez miesiac juz go prawie nie ma doslownie zostalo na jedno uzycie


Opis producenta:
Naturalny olejek lopianowy w polaczeniu z naturalnym ekstraktem z czerwonem papryki tworza skuteczny preparat o sprawdzonym wzmacniajacym i pobudzajacym dzialaniu na wlosy. Dzieki regularnemu stosowaniu olejek wyraznie wzmacnia oslabione wlosy i stymuluje ich wzrost. Czerwona papryka pobudza mikro-cyrkulacje co ultwia przenikanie dobroczynnych skladnikow olejku lopianowego w glab cebulek wlosowych. Wlosy staja sie mocniejsze i gestsze, lsniace i pelne zycia Odpowiednio pielegnowane dobrze sie rozczesuja ilepiej ukladaja.

Sposob uzycia :
Cieply olejek delikatnie wetrzec w skoreglowy u nasady wlosow i pozostawic na okolo 20-30min . Nastepnie umyc wlosy szamponem najlepiej z serii Green Pharmacy dobranym odpowiednio do rodzaju wlosow i zastosowac balsam do wlosow z tej samej serii. Powtarzac zabieg 1-2 razy w tygodniu.



Jak ja go stosowalam :
Najpierw wstawialam buteleczke do kubka z goraca woda by olejek podgrzac na okolo 2 min. Wcieram w wilgotna skore glowy i bardzo malo ilosc na dlugosc wlosow. Z olejem na glowie kladlam sie spac i rano mylam glowe. Uzywalam go okolo 3 razy w tygodniu przed kazdym myciem glowy.



Moja opinia:
Jesli chodzi o buteleczke to mi sie podoba jest z ciemnego plastiku, naklejka nie odkleja sie pod wplywem ciepla i wkladania do wody. Jest mala poreczna. Jesli chodzi o otwor to trzeba uwazac przy wylewaniu oleju bo jest dosc duzy i mozna zbyt duza ilosc wylac.

Jestem jasna blondynka wiec wazne jest dla mnie to ze olej nie wplywa na moj jasny odcien,
Olejek jest gesty dobrze sie naklada na skore glowy. Dobrze sie zmywa wystarczy raz i juz nie czuje go na wlosach to mnie cieszy nie lubie myc wlosow dwa razy pod rzad.

Nie zauwazylam zeby wlosy szybciej rosly, ale napewno bardzo je odzywil ladnie sie swieca, sa mieciutkie w dotyku.
Co wazne olej nie obciazyl mi wlosow nie przetluszczaja sie szybciej. Nie podraznil takze mojej bardzo delikatnej skory glowy

Narazie nie zamierzam go kupowac ponownie ze wzgledu na to ze robie sama olej lopianowy jest w trakcie robienia :) za 2 tygodnie zaczne go stosowac.

Bardzo polecam ten olejek jest w dobrej cenie okolo 7zl za 100ml to nie wiele. Jesli chodzi o dostepnosc to moglo by byc lepiej u mnie w miescie jak narazie jest tylko w jednym sklepie kosmetycznym.


Plusy:
- niska cena
- ciemna butelka
- wlosy sie ladnie blyszcza
- nie obciaza wlosow, nie przetluszcza
- wlosy sa mieciutkie i bardzo mile w dotyku
- moga go uzywac blondynki !!!
- latwo sie zmywa z wlosow wystarczy jedno mycie

Minusy
- wlosy nie rosna szybciej
- duzy otwor w butelce
- dostepnosc


15 komentarzy:

  1. czy jest dostepny w rossmanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie w rossmannie napewno nie ma ale ja mieszkam w 25 tysiecznym miescie moze w wiekszych miastach jest nie wiem

      Usuń
  2. Czyli z obietnic producenta robi tylko połowę ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no przynajmniej na moich wlosach, chociaz jesli chodzi o szybszy porost wlosow mysle ze to potrzeba wiecej czasu.

      Usuń
  3. O wydaje się fajny ;))
    A gdzie go kupiłaś ? ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja go kupilam w drogerii "stars" tez widzialam w takiej zwyklej drogerii nie sieciowej, a w rossmannie u mnie napewno nie ma, patrzylam.

      Usuń
  4. ja mam wersję ze skrzypem, ale na razie użyłam dopiero dwa razy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zauważyłaś czy wpłynął na wypadanie włosów? Zmniejszył/zwiększył? Chętnie bym go wypróbowała, a głównie zależy mi na walce z nieszczęsnym wypadaniem moich kłaczków :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam problemu z wypadajacymi wlosami wiec ciezko mi powiedziec ale napewno ten olej wzmacnia cebulki i wlosy to na 100%

      Usuń
  6. Skoro mogą go używać blondynki to chętnie go przetestuję jak tylko go gdzieś znajdę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja jestem jasna blondynka i zadnych sladow innego koloru na wlosach nie mam :)

      Usuń
  7. Uwielbiam zapach łopianu i jego dobroczynne działanie:) Myślę, że moje włosy mogłyby się polubić z tym olejkiem, ale problem z jego dostępnością utrudnia sprawę :( Pozdrawiam, będę obserwować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli ciężko u Ciebie z dostępnością to proponuje żebyś sama zrobiła taki olej. Mój sie włąśnie robi :)

      Usuń

www.kotemplacja.pl

                                            www.kotemplacja.pl