środa, 19 września 2012

Paczuszka ze sklepu Setare. Uwaga dzisiaj wysyłka - 50% !



Witajcie!

Pewnie każda z Was lubi ten dzień, gdy przychodzą do niej paczuszki z zamówionymi kosmetykami :)
Ja ostatnio mam silne postanowienie, że nie kupuje niczego do włosów, dopóki nie zużyje tego co mam. Udało mi sie dotrzymać postanowienia i faktycznie do włosów nie kupiłam nic tylko do twarzy. Pomijam fakt, że te kosmetyki można także stosować na włosy na na na :)

Paczka przyszła ze sklepu SETARE .
Zamówiłam ją w niedziele i dzisiaj dotarła jak na moje doświadczenie to szybko doszła.


Właśnie zauważyłam, że mają dzisiaj przesyłkę o połowe taniej.

Kupiłam:
Olej arganowy dwie sztuki  po 30ml - nareszcie go wypróbuje, zamierzam nakładać go na twarzy, ale też do farbowania włosów. Jutro farbuje i wleje pare kropel oleju do farby.

Maseczka mineralna 50ml - iły lecznicze z Krymu - ten wynalazek mnie bardzo ciekawi pare dni temu dowiedziałam sie o nim i nie była bym sobą, gdybym nie zapragnełą go mieć. Będę stosować ją na twarz, ale także na skóre głowy.

Dostałam gratis glinke czerwona z algami - fajnie tego nigdy za wiele :)

Koszt:
olej       14,50 razy dwa 29zl
maska   15,50zl
dostawa 7zl
razem 51,50



Ps; Stosowałyście już te iły :)?



4 komentarze:

  1. Również dziś czekała na mnie w domu paczuszka :) z kosmetykami oczywiście - oj humor się poprawia :D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi mnie ta maseczka mineralna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym tygodniu o niej napiszę, więc zapraszam.

      Usuń
  3. iły bardzo ciekawe. Nie stosowałam jeszcze

    OdpowiedzUsuń

KOTEMPLACJA

                               Zapraszam serdecznie na blog        https://kotemplacja.blogspot.com/