sobota, 15 września 2012

Odzywka Radical wzmacniajaco-regenerujaco


Witajcie w sobotni deszczowy poranek

Miesiac uzywalam tej odzywki do wlosow dostalam ja w prezencie i postanowilam wyprobowac ale sama nigdy bym sie na nia nie zdecydowala.




Obiecanki producenta:
Odżywka Radical zawiera wysoko skoncentrowane i wzbogacone substancje biologicznie czynne, pielęgnujące i odżywcze. Ekstrakt ze skrzypu polnego zapobiega powstawaniu łojotoku i wypadaniu włosów. Sole mineralne, magnez, witamina C
i flawonoidy absorbując niepożądane wolne rodniki wzmacniają włosy. Prowitamina B5, wykazująca pod względem chemicznym i fizycznym pokrewieństwo z keratyną włosów, dzięki małej budowie cząsteczkowej, dociera aż do skóry właściwej i do korzeni włosów, odżywia je i wzmacnia. Aktywność prowitaminy B5 wspomagana jest szwajcarskim fitantriolem.
Odżywka ta, systematycznie stosowana - po każdym myciu włosów przez minimum trzy tygodnie, następnie, w celu podtrzymania rezultatów, dwa razy w tygodniu - zapobiega wypadaniu włosów, rozdwajaniu się końcówek, odżywia je i wzmacnia, nadaje włosom puszystość i witalność
.

Sklad:
aqua, alcohol denat, PG 40 hydrogenated castor oil, panthenol, citric acid, methylchloroisothiazolinone (and) methylisothiazolinone, herba equiseti arvenseb extracy, phytantriol


Denerwujacy jest ten alkohol na poczatku skladu,


Koszt okolo 12zl za 100ml cena nie jest jakas wygurowana, latwo dostepna.


Jak sie ja stosuje:
Na umyte wlosy wetrzec w skore glowy i we wlosy tak zaleca producent ja ta odzywke stosowalam jak wcierke tylko w skore glowy


Opakowanie:
Buteleczka szklana, jesli macie jakas butelke z rozpylaczem taka jak sie stosuje do mgielki to zachecam do przelania ten odzywki wlasnie do takiego opakowania ja tak zrobilam inaczejbedzie malo wydajna i ciezka bedzie ja nalozyc na skore glowy.



Zapach:
Typowo ziolowy mi nie przeszkadza, lubie takie zapaszki, nie utrzymuje sie dlugo.



Moja opinia:
Konsystencja oczywiscie tragiczna  jak na odzywke.
Uzywalam jej miesiac mile uczucie po nalozeniu jej na skore glowy takiej swiezosci, nie podraznilo mojej wrazliwej skory glowy a to wazne dla mnie, takze nie wysuszy skory glowy bo na dlugosc nie odwazylam sie polozyc :) MInimalnie przedluza swiezosc wlosow, wlosy nie sa takie oklapniete po niej. Mysle ze osoby o mocno przetluszczajacych sie wlosach beda z niej zadowolone. Nie zauwazylam zeby wlosy byly mocniejsze czy mniej wlosow wypadalo.



Plusy:
- nie podraznia skory glowy
- przedluza swiezosc wlosow, dobra dla przetluszczajacych sie wlosow
- wlosy sa bardziej puszyste
- dosyc mily zapach ziolowy
- mile uczucie na skorze glowy po nalozeniu jej 
- latwo dostepna
- nie wysokacena


Minusy:
- opakowanie !
-  nie wplynal na wyglad koncowek czy wlosow
- konsystencja
- malo wydajny
- nie wplywa na ilosc wypadanych wlosow
- za wysoko w skladzie alkohol



Ps: Lubicie ta firme? uzywalyscie moze innych kosmetykow tej firmy np mgielki do wlosow?




8 komentarzy:

  1. Mam ochote ją przetestować:) Alkohol mi nie przeszkadza w wcierkach:)
    Używałam mgielki ale tylko na skalp, na długośc (suche włosy) przetłuszczała;/ Włosy były podniesione u nasady i mocniejsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podejrzewam ze takie samo dzialanie bedzie miala u Ciebie ta odzywka

      Usuń
  2. Używałam tej odżywki jako wcierki i u mnie zdziałała cuda, byłam zachwycona! Wcześniej strasznie mi wypadały włosy, po trzech miesiącach używania wypadało tylko ok 20-30 dziennie. Po jakimś czasie wypadanie się nasiliło, ale to był okres maturalny, więc stres się do tego przyczynił. Och i po niej wyrosło mi masę bejbików i zakola się trochę zmniejszyły. Jak dla mnie cudo!
    Pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  3. mam teraz tą odżywkę ale żadnych efektów nie widzę..

    OdpowiedzUsuń
  4. no ja jej juz nie kupie, ale sporo dziewczyn jest zadowolonych z tej odzywki

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie ona w ogóle nie zachęca, ten alkohol wręcz odstrasza

    OdpowiedzUsuń
  6. z tym alkoholem to przegiecie na szczescie istnieje Jantar :)

    OdpowiedzUsuń