sobota, 22 września 2012

Moja włosowa mini historia :)



Dzisiaj przedstawiam Wam moje włosy. Mój naturalny kolor to ciemny blond. Jednak od około ośmiu lat jestem uzależniona od jasnego blondu. Kiedyś jak jeszcze byłam młoda i zbuntowana farbowałam na czerwony, ale to stare czasy :)
 Od kiedy pamiętam zawsze eksperymentowałam z różnymi fryzurami, na włosach miałam już wszystko, gdy skończyły mi się pomysły postanowiłam, że wielką odmianą dla mnie będzie gdy będę miała włosy proste bez żadnej fryzury :)
Jeszcze rok temu miałam włosy bardzo mocno pocieniowane dlatego też najkrótsza partia włosów sięga do ucha czego nie widać na zdjęciach. Końcówki są przez to dość liche, ale jest o wiele lepiej niż było pół roku temu.
Żeby końcówki były gęstsze musiała bym znacznie skrócić włosy, ale na to nie jestem jeszcze gotowa bo zapuszczam włosy :), podcinam końcówki stopniowo powolutku w końcu uda mi sie je wszystkie wyrównać.
Ostatni raz tak mocno pocieniowałam włosy, po jakimś czasie nie wygląda to dobrze.


Włosomaniaczką jestem prawie rok czasu.
Moim głównym i jedynym grzechem jest farbowanie włosów, ale jakie było by nudne życie bez tych małych grzeszków :)
Włosy farbuje co dwa miesiące. Od jakiegoś roku są to farby fryzjerskie, wcześniej używałam sklepowych, ale w porównaniu z "profesjonalnymi" odcienie nie są tak ładne. Do farby dodaje zawsze parę kropel olejku arganowego. Przymierzam się od jakiegoś czasu do farbowania na olej, boje się troche , że odcień nie wyjdzie taki jak powinien.
Nie używam prostownicy, suszarek, żadnych utrwalaczy fryzury itp.


Mam włosy mocno porowate z tendencją do puszenia się, ciężkie . Z każdym miesiącem robią się jednak co raz zdrowsze, ładnie się błyszczą, widzę ogromną różnice. 
Choruje na ŁZS i tez mam chorą tarczyce, więc moje włosy nigdy nawet gdybym ich nie farbowała nie będą gęstymi, grubymi zdrowymi włosami.



Lubie kolor swoich włosów, nie widzę się w innym odcieniu. Moim celem jest przede wszystkim długość. Chciała bym, by były 20 cm dłuższe :) Wiem, że to potrwa szczególnie, że muszę je wyrównać, ale mam czas.



Pozdrawiam Was

Ps.   No i mamy jesień ...








15 komentarzy:

  1. Jaki piękny jasny, platynowy blond! I bez żadnych żółci! Jestem oczarowana *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak z żółcią wygrałam, ale to dzięki profesjonalnej farbie. Są lepszej jakości niż te sklepowe.

      Usuń
  2. Masz śliczny kolor włosów i wyglądają one na naprawdę zdrowe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ! Nie są jeszcze tak zdrowe jak bym chciała, ale robię co mogę :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwna sprawa ja nie usuwałam żadnego komentarza, nie wiem o co tu chodzi ?

      Usuń
  4. Ale miło słyszeć takie opinie, jejciu jak fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie

    zapraszam: http://makeeupfriends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne :) Przy tak jasnych włosach nie ryzykowałabym z farbowaniem ma olej - wielu dziewczynom platyna nie wyszła :( Niby zawsze można spróbować, a jak nie wyjdzie trzeba będzie drugi raz farbować, pewnie ja bym spróbowała ;) Cieniowanie to największy wróg cienkich i podatnych na zniszczenia włosów, więc pytam się czemu wszyscy fryzjerzy jak jeden mąż cieniują? A potem kończymy ze zniszczonymi piórkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że to trochę ryzykowne pofarbować na olej, ale jednak spróbuję. Poczekam do zimy, wtedy to nie będzie dla mnie aż tak stresujące, nawet gdy się nie uda. Poprostu schowam się pod czapką ;)
      Co do cieniowania to faktycznie fryzjerzy mają jakąś jazdę na punkcie cieniowania. Trzeba być po prostu asertywnym i stanowczo się nie zgadzać :)

      Usuń
  7. Twoje włosy prezentują się naprawdę świetnie - chciałabym, żeby moje choć w połowie tak ładnie błyszczały :)

    OdpowiedzUsuń
  8. powiem Ci ze na zdjeciu Twoje włoski wyglądają na bardzo zdrowe;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ! Nie są tak bardzo zdrowe jak bym chciała, ale kiedyś będą :)

      Usuń
  9. Piękny masz kolor włosów, taka platyna :) ja mogę tylko o takim pomarzyć, gdyż mam bardzo ciemne i słabe włosy, rozjaśnianie nie wchodzi w grę... I też dokładam się do odpowiedzi wyżej, Twoje włosy nie wyglądają na zniszczone :)

    OdpowiedzUsuń

www.kotemplacja.pl

                                            www.kotemplacja.pl