sobota, 29 września 2012

Moja kolekcja kosmetyków i półproduktów :)



Dzisiaj przedstawię Wam moją kolekcję kosmetyków Jest dość spora :)



Na początek szampony 


- Dermena - używam go raz na 2 tygodnie
- Babydream - najfajniejszy szampon na świecie :) recenzja Tu
- Batiste - suchy szampon, używany głownie na jakiś wyjazdach recenzja Tu



Do kąpieli
 - Sól do kąpieli Farmona - nieużywana jeszcze
- Kremowa esencja do kąpieli zapach czekolada "Stara mydlarnia"  - pięknie pachnie

- Płyn myjący do ciała Babydream dla dzieci - bardzo delikatny polecam




Odżywki do spłukiwania innych nie używam

- Alterra Morela i pszenica - używam jej głownie przed myciem z półproduktami, jakoś nie przypadła mi do gustu - recenzja Tu
- Isana z olejkiem babassu -




Maski do włosów

 - BingoSpa mleczna z elastyna - recenzja Tu
- BingoSpa masło shea i 5 alg
- Alterra granat i aloes - tej też używam przed myciem z połproduktami recenzja Tu




Do zabezpieczenia końcówek

- Jedwab Chi - jestem z niego zadowolona od paru lat już go używam



Oleje

- Salicylol olej rycynowy 95% kwas salicylowy 5 %  - o nim pisałam  Tu
- Olej winogronowy z Biedronki :)
- Olejek babydream dla kobiet w ciąży - pisałam o nim Tu jestem z niego zadowolona
- Olejek babydream dla dzieci
- Olej łopianowy mojej roboty - relacja z robienia Tu i Tu
- Olej z wiesiołka - Napisze o nim jest świetny na twarz
- Olej arganowy - dopiero zaczełam go używać






Wcierka
- Woda brzozowa Isana - kupiona dzisiaj jeszcze nie używana :)





Peeling do ciała

 - Stara mydlarnia zapach czekolada - apetyczny zapach, aż chce się zjeść :)



Masła


- Masło kakaowe
- Masło shea
- Masło mango
- Masło do ciała Farmony - pięknie pachnie uwielbiam je
- Masło mojej roboty - przepis  Tu



Glinki Algi itp


- Spirulina  - zawsze mam ją w domu pisałam o niej Tu
- Glinka zielona - ją też mam zawsze w domu, świetna na maseczki do twarzy pisałam Tu
- Glinka Rhassoul -świetna do włosów pisałam Tu
- Glinka czerwona + algi
- Maska algowa peel- off z acerolą i wit C - napisze niedługo recenzje
- Maska mineralna do twarzy Iły Krymskie - testuje



Ekstrakty
- Ekstrakt wzmacnijący włosy
- Ekstrakt z karnityna, argininą i kofeiną
- Ekstrakt przeciwłupieżowy



Półprodukty
- Potrójny kwas hialuronowy 1,5%
- Kwas hialuronowy 1% - uwielbiam go Tu o nim pisałam
- Gliceryna
- KOlagen BingoSpa
- Sorbitol 70%
- Elastyna
- Hydrolizat jedwabiu
- Witamina A - o tej witaminie znajdziecie Tu
- D- pantenol  - dodaje go do wszystkiego :) pisałam o nim Tu
- Wyciąg z aloesu zatężony 10krotnie
- Emulgator SLP


- Lanolina
- Biosiarka
- Kwas migdałowy - polecam peeling z niego, świetna sprawa
- Witaminy all in one - sklep ZSK
- Alkohol cetylowy
- Guma ksantanowa
- GSC emulgator
- Witamina B3
- Korund - peeling
- L-cysteina - do śmierdzącej płukanki :)




Olejki eteryczne:


- Olejek lawendowy - szczególnie używam go do mgiełek włosowych
- Olejek rozmarynowy - wcieram w skóre głowy z olejem lub z żelem aloesowym
- Olejek pomarańczowy - używam do maseł do ciała




- Alantoina
- Mikronizowany tlenek cynku
- Glukonalakton
- Wodorowęglan sodu



Płukanki i suplementy
- Skrzyp i pokrzywa - do picia
- Sok z aloesu - do picia i do płukanek
- Rumianek - do płukanek
- Siemie lniane - testuje
- Srebrzyk - do płukanek w sumie to już nie używam od kiedy używam lepszych farb do włosów :)



Do twarzy

- Krem pod oczy
- Krem do twarzy z retinolem - przepis Tu używam go na noc
- Serum do twarzy z kolagenem - przepis Tu
- Tonik z hydrolatu i glinki - przepis Tu





 Trochę przeraziła mnie ilość tego wszystkiego :) Jak sobie leżą w szufladkach, szafie i lodówce to nie wygląda na to , żeby tyle tego było :)
Pozdrawiam Was

12 komentarzy:

  1. świetny post! musze się zaopatrzyć w częśc tych produktów;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziesz, też musiała zaopatrzyć się w dużo miejsca :)

      Usuń
  2. też chciałabym olejek araganowy;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam w sklepie setare.pl kłąde go na twarz podoba mi się, szybko się wchłania, ale dość specyficznie pachnie :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Fakt, trochę się tego nazbierało ;) na szczęście mam dużą lodówkę.

      Usuń
  4. Dużo półproduktów:) Ja też tak mam, że wydaje mi się, że wszytskiego jest malutko, a jak przyjdzie co do czego to niezła ilość się zbiera.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezła kolekcja półproduktów:) ciekawa jestem co z tego stworzysz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam, czy olejek arganowy nadaje się do wymieszania z kwasem salicylowym? Na tej bazie chciałabym stworzyć maseczkę oraz tonik do twarzy. Pozdrawiam, Ewelina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, że się nadaje. Świetna mieszanka. Powodzenia.

      Usuń
  7. Hej, fajny zbiór :)

    czy możesz napisać, gdzie kupiłaś ten duży słój masła kakaowego i ile kosztował?

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłam go na allegro, ale już nie pamiętam ile kosztował, przypuszczam że był w atrakcyjnej cenie, skoro tyle kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń

www.kotemplacja.pl

                                            www.kotemplacja.pl