czwartek, 13 września 2012

Moj wlosowy hit lata :) recenzja Batiste



Hej

W wakacje po przeczytaniu wielu pozytywnych opinni postanowilam skusic sie na suchy szampon Batiste.





Sklad:Butane, Isobutane, Oryza Sativa (rice) Starch, Propane, Alcohol Denat., Parfum (fragrance), Coumarin, Distearyldimonium Chloride


Gdzie go mozna kupic:
Oczywiscie nie znajdziemy go w sklepie stacjonarnym w Polsce ale jesli sie myle to napiszcie :) Ja swoj kupilam na allegro za 22zl ( razem z przesylka) za 150ml, cena dla mnie nie jest jakas razaca szczegolnie ze to kosmetyk ktory bede sporadycznie uzywac.


Jak go uzywalam:
Napewno nie na codzien, bo nie mam jeszcze tak zdrowych wlosow by sobie na to pozwolic jednak farbowanie na jasny blond robi swoje a wlasciwie niszczy :). Uzywalam go na wyjazdach idealnie sprawdza sie na biwakach, na ktorych dziekowalam ze ktos wymyslil te cudo :).
Przewaznie na drugi dzien po umyciu, gdy wlosy juz nie byly tak swieze jak bym chciala szczegolnie latem gdy sie szybciej przetluszczaly, wtedy wlasnie go uzywalam na drugi dzien po myciu, rozpylalam w odleglosci 20-30cm glownie na skore glowy, wmasowywalam w skalp, odczekiwalam chwile i wyczesywalam wlosy. Trzeba zwrocic uwage na to by dokladnie go wyczesac szczegolnie dziewczyny o ciemnych wlosach.
Ten szampom mi sluzyl tylko latem na wyjazdach teraz juz go nie uzywam.


Moje wrazenia:
Wazne jest to ze szampon nie myje nam wlosow jedynie je odswieza wiec i tak nalezy je wkoncu umyc. Ja jestem zniego bardzo zadowolona nie dosc ze przedluzal swiezosc moich wlosow to jeszcze efekt puszystosci mnie naprawde zszokowal :) wlosy nie dosc ze sa ladnie puszyste jest ich optycznie wiecej to jeszcze sa bardzo mile w dotyku, gladkie.
Zapach dugo utrzymuje si ena wlosach i to mozna by zaliczyc do plusow gdyby nie to ze mi akurat zapach Tropikalny jaki wybralam nie przypadl do gustu.

Jesli chodzi o wydajnosc to moglo by byc lepiej moj juz wlasciwie jest na wykonczeniu, ale to tak naprawde przeszkadzalo by mi gdybym uzywala go na codzien.

Napewno kupie nastepne opakowanie ale to juz pewnie na lato i napewno innych zapach.


pozdrawiam Was serdecznie. Uzywalyscie?










2 komentarze:

  1. Mam go, użyłam dopiero ze dwa razy. Przede mną jeszcze nauczenie się, jak go używać, bo jak narazie chyba sobie z tym nie poradziłam :D Od października będzie mi chyba bardzo potrzebny.

    OdpowiedzUsuń
  2. jakoś mnie nie przekonuja suche szampony;/

    OdpowiedzUsuń

KOTEMPLACJA

                               Zapraszam serdecznie na blog        https://kotemplacja.blogspot.com/