poniedziałek, 24 września 2012

Macerat łopianowy gotowy !




Po trzech tygodniach macerat łopianowy gotowy !
Jak przygotować taki macerat pisałam tutaj



Tak wygląda macerat po 3 tygodniach w słoiku 



Do oddzielenia suszu od oleju użyłam bandaża :) Nałożyłam go na słoiczek w którym będzie znajdował sie macerat.


Chciałam zrobić więcej zdjęć, ale gdy nałożyłam tą "papke" na bandaż to już nie miałam czasu by fotografować. Musiałam się mocno skupić, by  nie wysmarować całej kuchni olejem :)
W każdym razie nakładałam macerat na bandaż i odsączałam, wyciskałam do ostatniej kropelki, gdy już miałam pewność, że nie da się więcej wycisnąć, nakładałam kolejna małą porcję itd.



Macerat wygląda tak

:

Jest dosyć ciemny. Zapach ma intensywnie ziołowy, nie którym może przeszkadzać, ale mi nie.
Będę go głównie nakładać na skalp, mam nadzieje, że wzmocni moje włosy i przede wszystkim, że pobudzi cebulki do wzrostu, chciała bym już mieć dłuuuugie piękne włosy :)
Ma tak ciemny kolor, że trochę się boję nakładać go na długość, nie chce żeby zmienił odcień moich jasnych włosów.



Ps  Macie już swoje maceraty? Jesteście zadowolone?




9 komentarzy:

  1. Tak piszecie o tych maceratach, że jak tylko uporam się z przeprowadzką to zaraz sobie go zrobię :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam .. własnie dzisiaj się zrobił !! i mam już go na głowie .. (ale wali !) zrobiłam go z czosnku, cebuli, korzenia łopianu, liścia podbiału, liśia pokrzywy, rozmarynu lekarskiego i ziela skrzypu;)) głownie mieszanka porostowa :p .. zobaczymy co z tego będzie .. oczywiście napiszę wyniki u mnie na blogu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurde to zaszalałaś !!! Mieszanka wybuchowa :) JUż zaglądam do Ciebie...

      Usuń
  3. Moja pokrzywa jeszcze się maceruje, ale na weekend powinna być gotowa :) Może następny będzie własnie łopian, jak zużyję olejek Łopianowy z GP?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja na początku stosowałam olejek łopianowy z Green Pharmacy spodobał mi się i postanowiłam sama zrobić, bo przecież to takie proste.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Tak, kolorek łądny, zapaszek też dość ciekawy :)

      Usuń
  5. Czekam na efekty tej kuracji! Jak długo taki macerat można przechowywać? :)

    OdpowiedzUsuń

KOTEMPLACJA

                               Zapraszam serdecznie na blog        https://kotemplacja.blogspot.com/