sobota, 4 sierpnia 2012

Planowane zakupy na sierpien



Oczywiscie to wszystko moze ulec zmianom raczej dzialam spontanicznie czasem zbyt emocjonalnie wiec ta lista moze sie poszerzyc :) lub ulec calkowitemu przeksztalceniu.




WLOSY

Zamierzam nareszcie wyprobowac masek firmy Bingo Spa niestety z mojej miejscowosci nie ma tesco wiec bede musiala kupic przez internet, ale poprostu juz musze je wyprobowac. W planach mam kupienie;
- 12 ekstraktow kuracja do wlosow slabych, wypadajacymi z problemami lojotokowymi ( no ciekawa jestem tego ) zawiera kompleks ekstraktow  z 12 roslin,  16zl za 500ml
-Latte forte  kuracja do wlosow z jogurtemi proteinami mlecznymi zawsze uzywalam maski mlecznej Kallos ale wlasnie wielkie litrowe opakowanie mi sie skonczylo wiec wyprobuje teraz tej 28zl za litr
- Z maslem shea i 5 algami uwielbiam masla i algi wiec z ta maska chyba sie polubie idealna mieszanka 12zl za 500ml

Musze jeszcze poznac dokladny sklad tych masek wiem ze napewno silikonow nie zawieraja ale musze sie upewnic ze innych skladnikow ktorych nie lubie takze nie ma. Od dawna planuje zakup tych masek wyobrazcie sobie ze nigdzie nie ma skladu pisalam 2 razy do firmy Bingo spa z prosba o podanie go i oczywiscie nikt sie nie odezwal do prywatnych sklepow tez pisalam nikt mi nie udzielil takich informacji, bede musiala poszukac na blogach pewnie tam predzej dostane pelne sklady. Troche wkurzajace to jest nie wiem czemu na oficjalnej stronie Bingo nie ma tak waznych informacji

 W planach mam jeszcze zakupic :
- oleje do skory glowy Green Pharmacy lopianowy z papryka i lopianowy ze skrzypem polnym
Powoli konczy mi sie zel aloesowy ktorym od dluzszego czasu smaruje skalp wiec chce teraz wyprobowac te wlasnie oleje, niestety mieszkam w 30 tysiecznym miasteczku i z tego co wiem nigdzie u nas takich olejow nie ma, chociaz pochodze jeszcze po aptekach moze tam znajde. SZkoda znow bede musiala kupowac przez internet a to troche drozej wychodzi 5zl za 100ml
- Isana woda brzozowa do wlosow nowosc w Rossmannie do pielegnacji przede wszystkim skory glowy wczesniej przeanalizuje jeszcze sklad. 6zl za 500ml





TWARZ

- Kolagen i elastyna wprawdzie zakupy polproduktow niedawno robilam przyznam Wam sie ze zapomnialam kupic tego skladnika a szkoda bo chcialam wyprobowac go na skorze moze uda sie kupic  w tym miesiacu chociaz staram sie oszczedzac pieniadze :D





KSIAZKI

- Klub matek swatek pierwsza czesc. Ostatnio w ksiegarni byla promocja na druga czesc tej ksiazki 10zl kosztowala wzielam bo juz od jakiegos czasu mam ochote odpoczac troche od ciezkich kryminalow i przeczytac cos lzejszego. Pierwsza czesc juz zamowilam pare dni temu powinna przyjsc w tym tygodniu wiec zaczne czytanie ciekawa jestem tej lektury czasami lubie przeczytac cos tak niezobowiazujaco babskiego :)
-Camilla Lacberg "Ksiezniczka z lodu" to pierwsza czesc serii ktora sklada sie z 8 ksiazek. Bardzo glosne ksiazki kryminalne mnostwo sprzedanych ksiazek, nagrod itp. Przeczytalam recenzje i jakos zapragnelam przeczytac i ja.



To chyba wszystko
-



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

KOTEMPLACJA

                               Zapraszam serdecznie na blog        https://kotemplacja.blogspot.com/