poniedziałek, 13 sierpnia 2012

"Pisarz ktory nienawidzil kobiet" Prawdziwa historia mordercy uwodziciela



Dzisiaj skonczylam czytac  ksiazke o ostrym tytule "Pisarz ktory nienawidzil kobiet"
Juz wiele miesiecy temu slyszalam w radiu moim ukochanym Trojce recenzje tej ksiazki jako ze wiele lat czytalam ksiazki psychologiczne i zawsze mnie  ten temat psychopatii i ogolnie chorob psychicznych interesowal postanowilam ze ta ksiazka kiedys mi wpdnie w rece napewno. Ja wierze ze zyczenia sie spelniaja i tak bylo  w tym przypadku poszlam pare dni temu do ksiegarni i byla promocja na ta wlasnie ksiazke kosztowala mnie 9,90 ja lubie promocje szczegolnie ksiazek uwazam ze sa stanowczo za drogie 



"Pisarz ktory nienawidzil  kobiet" autor John Leake stron 390 wersja pocketowa
Opis z tylu ksiazki:
Jack zostal skazany na dozywocie za zabicie osiemnastoletniej dziewczyny. Jednak  przekonal wszytskich, ze jest nowym lepszym czlowiekiem i wyszedl z wiezienia.
Na wolnosci uwodzil kobiety ktore nie mogly sie opzec jego chlopiecemu urokowi. Zadna z nich nie podejrzewala ze ten inteligentny cieszacy sie zaufaniem czlowiek ma druga twarz/
Tylko jedenascie z nich poznalo jego prawdziwe oblicze..


W skrocie o czym jest:
W roku 1974 Jack Unterweger morduje 18 letnia kobiete dostaje wyrok dozywocia. W wiezieniu zaczyna sie ksztalcic oraz napisal powiesc autobiograficzna "Czysciec" srodowisko intelektualistow pisarzy i artystow sa zachwyceni ksiazka stwierdzaja ze autor juz sie zresocjalizowal i zaczynaja walczyc o jego wypuszczenie. W ksiazce swojej ukazuje ludziom swoje "ciezkie" dziecinstwo matka go porzucila i twierdzi ze to bylo przyczyna zabicia dziecwzyny cala nienawisc jaka odczuwal do matki przelal na ta dziewczyne i dlatego ja skrzywdzil wiele innych autoanaliz prezentuje autor w glosnej ksiazce.
Po 15 latach Jack wychodzi z wiezienia jako "nowy" czlowiek na wolnosci pisze druga ksiazke autobiograficzna "Loch" i wiele innych w tym opowiadania ksiazka dla dzieci oraz pisze sztuki. Pracuje tez jako znany dziennikarz. Zostaje znanym celebryta
W roku ktorym wyszedl dochodzi do morderstw prostytutek.

Ksiazka przedstawia zycie Jacka ale tez ukazuje sledzwo w sprawach seryjnych morderstw prostytutek pokazuje jak policja szuka zabojcy i wkoncu trafia na trop.

Moje wrazenia:
Ksiazke przeczytalam w 3 dni. Bardzo mnie zafascynowala chyba szczegolnie to ze ta historia pomimo tego ze jest brutalna ale jest prawdziwa. Jack potrafil nieslychanie manipulowac otoczeniem zwlaszcza kobietami ktore doslownie "jadly mu z reki". Ludzie ktorzy sa pschopatami na ogol sa takze bardzo inteligentni taki wlasnie tez byl Jack ksiazke czyta sie w ypiekami na twarzy jakie to ciekawe ze kobiety potrafia byc tak slepe i zapatrzone w kogos ze do ostatniej chwili sa w stanie skoczyc nawet za potworem w ogien. Pierwsza ksiazka "czysciec" staje sie nawet lektura obowiazkowa w szkole ! ten Pan owinal sobie caly kraj wokol palca czy to nie przerazajace jaka wladze nie ktorzy potrafia miec nad innymi..

Cala historia opowiedziana przez Johna Leake jest poparta dowodami, dziennikami, licznymi wywiadami jakie autor przeprowadzil ze wszystkimi ktorzy byli zwiazani z ta sprawa. Jack przez lata pisal swoj dziennik w ksiazce tej sa przedstawione krotkie fragmenty.

Jestem tez pod wrazeniem tego ile pracy autor wlozyl w ta ksiazke naprawde  godne uznania

Dla mnie ksiazka wartA przeczytania ja na razie odpoczywam od kryminalo i zaglebiam sie w swiat bardziej romantyczny razem z ksiazka " Klub Matek Swatek" :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

www.kotemplacja.pl

                                            www.kotemplacja.pl