piątek, 17 sierpnia 2012

Olejek dla kobiet w ciąży Babydream




Dzisiaj przedstawię Wam wspanialy olejek dla kobiet w ciąży, który może mieć szerokie zastosowanie :)

Koszt 10zl za 250ml


Najpierw opis z tyłu opakowania:
Olejek do pielęgnacji ciała, dla kobiet w ciąży Babydream. Pomaga zapobiegać rozstępom, zawiera wysokiej jakości olejek migdałowy, macademie, jojobe, olej sojowy i słonecznikowy a także witaminę E. Nie zawiera olejków mineralnych barwników i konserwantów. Olejek perfumowany nie zawiera alergenów. Produkt przetestowany dermatologicznie. 
Sposób uzycia:
Olejek wcierać od pierwszego miesiąca ciąży w skórę brzucha, piersi, ud i pośladków. Używać 2-3 razy dziennie do trzech miesięcy po porodzie.



Skład:
Glycine Soja (Soybean) Oil - olej sojowy, natłuszcza, poprawia stan bariery naskórkowej.
Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil - olej ze słodkich migdałów, substancja natłuszczająca, nawilżająca.
Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil/unsaponifiables - olej słonecznikowy , wzmacnia bariery naskórkowe, doskonale zmiękcza i wygładza skórę, działa przeciwzapalnie.
Simmondsia Chinensis (Jojoba)Seed Oil - olej z nasion jojoby, intensywnie nawilża
Macadamia Ternifolia Seed Oil - olej makadamia, ziała regenerująco, odżywczo, wygładzająco, poprawia wygląd skóry.
Tocopherol - przeciwutlenicza, zapobiega jełczeniu kosnetyków
Parfum - substancja zapachowa 


Świetny skład.

Gdy byłam w ciąży stosowałam go i byłam bardzo zadowolona. Nie mam żadnych rozstępów, nawet na brzuchu. Nie twierdzę, że to tylko za sprawą tego olejku, wydaje mi się, że bardziej genów :) ale na pewno ten olejek pomoże, przy walce z rozstępami. Skórę po nim mialam bardzo gładziutką i bardzo ładnie pachnącą.

Parę lat później, gdy zostałam włosomaniaczką również go używam, ale tym razem na włosy.


Jak go używam:
Myje włosy zazwyczaj rano, wiec wieczorem  nakladam na skórę głowy olej łopianowy, a na długość wlosów ten o to olejek. Nakładam reklamówkę foliowa i idę spać :). Stosuję go, także do ulepszania gotowych masek.

 
Moje wrażenia:
Piękny skład,  fajna mieszanka dobrych olejów. Pewnie większość włosów zaakceptuje ten olejek.  Nie obciąża włosów, niektóre oleje ciężko mi zmyć z włosów, po tym wystarczy, że raz umyję i są świeże. Ładnie się błyszczą i są nawilżone. Lubię też jego zapach, jest taki delikatny, subtelny nie drażniący. Według mnie warto spróbować, cena nie jest wysoka, a olejek jest bardzo wydajny.



Lubicie takie mieszanki olejowe ? :)











2 komentarze:

  1. chciałam go wypróbować ze względu na to że nie zmienia koloru włosów ale nie mogłam go nigdzie znaleźć w rossmanie choć byłam 2 razy..
    ani przy żelach , w ogóle nigdzie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurde, szczerze mówiąc już nie pamiętam gdzie on dokładnie stoi, ale wystarczy, że się zapytasz jakiejś Pani sprzedającej i Ci na pewno pomoże :)

      Usuń