wtorek, 7 sierpnia 2012

Moje plany na sierpien



Napisze Wam o swoich zyczeniach i planac na sierpien :)


WLOSY


1. Przede wszystkim chce miec dluzsze wlosy ! Od miesiecy zapuszczam je ale teraz zamierzam zaatakowac z kazdej strony. Od paru miesiecy wcieram zel aloesowy z olejkiem rozmarynowym powiem szczezrze  ze i tak o wiele wiekszy mam odrost tak prawie 2 cm po miesiacu czasu jak na mnie to naprawde sporo chodz i tak malo :D

- picie drozdzy od jutra zaczynam znowu pic drozdze 1/4 kostki drozdzy na pol szklanki cieplej wody odstawic na jakies 15 min i wypic z usmiechem na twarzy :) Przyznam sie ze mi wcale nie przeszkadza ten smaczek chyba juz sie przyzwyczailam poczatkowo ulepszalal je cukrem lub miodem ale juz teraz tego nie robie
- codziennie pic skrzyp plus pokrzywe przynajmniej szklaneczke dziennie !
- wcierac w skore glowy olejek lopianowy z czerwona papryka ktory kupilam i ktory stymuluje     wzrost pierwsza wcierke zaaplikuje juz dzis na cala noc poniewaz jutro rano myje wloski. MOze bede dodawac jeszcze do niego olejek rozmarynowy ktory takze pobudza cebulki
- maski do wlosow z drozdzy tez zastosouje przynajmniej raz w tygodniu. Zalac drozdze woda nie za duzo jej 1/4 szklanki wystarczy, odczekac okolo 15 min dodac lyzeczka lub wiecej glinki i taka papke naniose na skore glowy czego sie nie robi dla pieknych dlugich wlosow :)

W sumie to juz nic mi do glowy nie przychodzi wiecej chociaz i tak moje zapuszczanie musze zaczac od podciecia koncowek dawno tego nie robilam szkoda mi bylo :) Gdy wroce od fryzjera to wkocu odwaze sie pokazac moje wlosy chociaz nie ma sie czym chwalic bo sa troche zniszczone :)




TWARZ


2.Zamierzam wkoncu wyprobowac metode mycia twarzy olejek OCM w celu usuniecia nadmiaru loju i pozbyciu sie zaskorniakow i innych swinstw :)

3. Na sierpien mam takze w planach zrobic makijaz permanentny brwi i oczu. Makijaz ust juz mam zrobiony chociaz przynam sie Wam ze w 100% nie jestem zadowolona mogl by byc bardziej widoczny dlatego tez mysle o poprawieniu ust, ale jeszcze musze to wszystko przemyslec zrobic kosztorys itp ;) Moze kiedys zamieszcze zdjecie ust jesli bedziecie tym zainteresowani. Nie lubie robic makijazunie maluje sie wcale nie chce mi sie marnowac na to czasu pozatym makijaz permanentny np oczu jest delikatniejszy niz kredka.




INNE

4. Musze zrobic porzadek z ciuchami wlasciwie to juz dzisiaj zaczelam. Musze pozbyc sie ciuchow w ktorych nie chodze od lat bo pomimo regularnego  oczyszczania szafy takie jeszcze znalazlam gdy wyjelam ciuchy letnie. Ubrania nie noszone oddaje do opieki spolecznej chociaz czasemmysle ze powinnam zalozyc sklep z odzieza uzywana :D

5. Chciala bym takze zeby nareszcie ktos napisal jakis komentarz :). Dlatego aby Wam nieco zachecic pierwszy komentarz ktory zostanie wstawiony nagrodze tym o to Olejkiem lopianowym wspolnie z osoba wygrana bede mogla go testowac i wymienic sie wrazeniami nie wysylam jednak paczki za granice taki jeden maly warunek.




Jak narazie to wszystkie moje plany nic wiecej nie przychodzi mi do glowy
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

KOTEMPLACJA

                               Zapraszam serdecznie na blog        https://kotemplacja.blogspot.com/