niedziela, 26 sierpnia 2012

Moja przygoda z makijazem permanentnym





Witajcie





Jutro czeka mnie kolejna przygoda z makijazem permanentnym. Jakies 5 lata temu pierwszy raz zrobilam makijaz ust "kontur plus cieniowanie" tak sie to fachowo nazywalo :) Bylam bardzo zadowolona. Poltorej roku temu zrobilam ponownie makijaz ust tamtego juz prawie nie bylo widac, tym razem zrobilam "kontur plus wypelnienie" :) szczerze mowiac jesli chodzi o efekt na ustach to pierwszym razem podobaly mi sie bardziej makijaz byl bardziej widoczny, teraz jest bardzo delikatny tak jak by go nie bylo co mnie troche denerwuje. Za pierwszym razem baaaaardzo bolalo Pani ktora robila powiedziala "ze gdy bedzie bardzo bolec prosze sie szczypac w brzuch wtedy bol wydaje si e mniejszy " :).

Gdy bylam juz po moim drugim makijazu zrobionym u innej Pani nie moglam uwierzyc w to ze nic a nic mnie nie bolalo, gdy przed zabiegiem uspokoila mnie ze nie bedzie nic bolec ani przez chwile jej nie uwierzylam i nawet nie wiem w ktorym momencie zaczela calkowite znieczulenie nie czulam nic. Teraz juz wiem ze ta pierwsza Pani poprostu oszczedzala na znieczuleniu i tyle pewnie miala gorszej jakosci.

Jutro natomiast bede miala robiony makijaz oczu kreski dolnej i gornej i brwi, kusi mnie jeszcze poprawa ust ale tego jeszcze nie jestem pewna.
Na codzien nigdy sie nie malowalam szczerze mowiac to mi sie zwyczajnie nie chce :) Nie nakladam nawet zadnych pudrow itp. dlatego uwazam ze makijaz permanentny jest dla mnie stworzony nie jest on tak bardzo widoczny jak makijaz klasyczny jest delikatniejszy i to sobie bardzo w nim cenie, chociaz usta mogly by byc bardziej podkreslone :)

Wspomnialam o makijazu bo moze jestescie zainteresowane moze same zastanawiacie sie nad zrobieniem i macie jakies pytania albo zwyczajnie jestescie ciekawe jakie beda efekty.



12 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa efektów, może napiszesz trochę więcej na ten temat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no pewnie ze napisze a co bys chciala dokladnie wiedziec

      Usuń
  2. Jestem bardzo ciekawa jak wyjdzie :)
    Mam nadzieję że dodasz zdjęcia :)

    Zapraszam :http://delancydame.blogspot.com/
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram sie dodac zdjecia chociaz wyglad od razu po zabiegu nie jest zbyt przyjemny :)

      Usuń
  3. bardzo mnie to ciekawi,ponieważ sama sie nie maluje (nie chce mi sie,nawet nie umiem zrobic kreski;d)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to jest duzy plus wlasnie dla osob ktore sie nie maluja tak jak my :) ladnie podkresla urode ale nie za bardzo tak w sam raz jak dla mnie :)

      Usuń
  4. Nigdy nie stosowałam takiego makijażu z tego co wiem sporo kosztuje :( Ja na ustach mam bliznę i jak na razie ratuje się kredką - p.s dasz rade wyłączyć weryfikacje obrazkową komentarzy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z checia sama tego nie lubie ale nie wiem jak :) jesli mi pomozesz to napewno to wylacze.

      Usuń
    2. juz zrobilam dzieki za zwrocenie uwag na te obrazki.
      Jesli chodzi o koszt takiego makijazu to jasne ze jest to wzgledne dla mnie jest to jeszcze do udzwigniecia kreski w oku plus brwi kosztuja mnie razem 900zl. Chociaz wydaj emi sie ze wiekszosc mysli ze jest to o wiele drozsze

      Usuń
  5. ja jedynie mam ochotę na henne na rzęsach :)

    OdpowiedzUsuń

KOTEMPLACJA

                               Zapraszam serdecznie na blog        https://kotemplacja.blogspot.com/