środa, 15 sierpnia 2012

Laminowanie wlosow zelatyna




Świat blogerowych włosomaniaczek oszalał na punkcie "laminowanie włosów żelatyna" a to za sprawa tego wpisu KLIK 
Nie była bym sobą gdybym i ja nie wypróbowała.




 

 Przepis:
1 łyżka żelatyny
3 łyżki gorącej wody
pół łyżki odżywki



Do kubka wsypać żelatynę i wlać gorąca wodę. Trzeba dokładnie wymieszać, by nie pozostało żadnych grudek. Gdy już wszystko dobrze się rozpuści dodajemy odżywkę, ja dodałam Isana wygładzajacą (tutaj recenzja)

Taka papkę naniosłam na umyte mokre włosy, nałożyłam siateczkę foliową i zawinełam ręcznikiem. Trzymałam 45 min, ale można 30 min lub krócej,  jeśli nie mamy czasu.
Potem należy dobrze spłukać włosy.




Efekt :
Moje włosy nie za wszystkimi proteinami przepadają, gdy spłukalam obficie woda miałam wrażenie że włosy są sianowate i szorstkie. Trochę spanikowałam, że efekt będę miała jak po cysteinie czyli włosy splatane, przeproteinowane, szorstkie.  Dlatego szybko nałożylam jeszcze na włosy odżywke Isana, którą spłukałam po 5 minutach.Włoski były sypkie, bardzo błyszczące, mięciutkie, jedwabiste i nie ma efektu puchu jak po cysteinie.

W sumie to nie wiem jaki efekt jest po samej żelatynie z odżywka.
Następnym razem trochę zmodyfikuje ten przepis, by nie doszło do przeproteinowania. Dodam trochę oleju i jakąś maskę mocno nawilżajaca.
Moje włosy są dość wymagające :) Polecam Wam laminowanie. Z opisów dziewczyn wynika, że większość z Was jest zadowolona z efektów.

Czy juz wyprobowalyscie zelatyne?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

KOTEMPLACJA

                               Zapraszam serdecznie na blog        https://kotemplacja.blogspot.com/