czwartek, 30 sierpnia 2012

Kolagen 100% BingoSpa



Witajcie

Dzisiaj z innej beczki juz dosyc o tych makijazach chociaz wspomne tylko ze poprawilam sobie usta i pokaze je jak sie zagoja.
 

Dotarla do mnie paczuszka z tymi o to skarbami
Kolagen 100% z BingoSpa przynam sie ze jeszcze nie mialam z nim do czynienia tym bardziej sie ciesze.
Buteleczki maja po 10ml i kosztowaly kazda po 12zl plus 10zl za przesylke





 Opis producenta:
100% kolagen - czysty niezhydrolizowany kolagen natywny z zachowaną trójspiralną strukturą helisową.
 Biologicznie czynny składnik preparatów pielęgnacyjnych do twarzy, do ciała i włosów
Badania wykazują jednoznacznie, że procesy starzenia się skóry zachodzą w tkance łącznej. Fizjologiczny proces starzenia się skóry polega na postępującym przekształcaniu się kolagenu rozpuszczalnego znajdującego się w młodej tkance, do postaci nierozpuszczalnej, która traci zdolność pobierania wody. Skóra traci wówczas elastyczność, staje się sucha oraz pojawiają się zmarszczki

Ogólne działanie kolagenu BingoSpa i preparatów z kolagenem BingoSpa :

  • regeneruje i przywraca sprężystość wnikając w najgłębsze warstwy skóry,
  • wygładza skórę i poprawia jej pigmentację,
  • wygładza zmarszczki i worki pod oczami,
  • likwiduje skutki otarć, oparzeń, stłuczeń,
  • zmniejsza przebarwienia skóry,
  • zmniejsza i regeneruje ślady blizn,
  • zmniejsza i wyrównuje koloryt rozstępów,
  • spowalnia proces powstawania zmarszczek,
  • regeneruje skórę po oparzeniach słonecznych,
  • uelastycznia i zmiękcza naskórek,

Preparaty kosmetyczne z zawartością rozpuszczalnego kolagenu przeznaczone są do pielęgnacji skóry dojrzałej, skóry zmęczonej, przesuszonej oraz narażonej na nadmierne działanie czynników środowiskowych. Uzupełniając niedobór kolagenu w skórze, preparaty te działają regenerująco i wygładzająco, przywracając jej świeżość i właściwe nawilżenie.
Preparaty kosmetyczne z dużą zawartością rozpuszczalnego kolagenu (nawet do 10%) mają działanie wyraźnie liftingujące - szczególnie polecane do stosowania w domowych, odmładzających maseczkach do twarzy.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------



 Wczoraj nalozylam kolagen na twarz ma konsystencje bardzo zadka wlasciwie jak woda mialam nadzieje ze bedzie troche gestszy i bedzie mi sluzyl tak jak kwas hialuronowy czyli poprostu bede nakladac na twarz, ale ze wzgledu na konsystencje nie jest to zbyt ekonomiczne, wiec szukam innego zastosowania.
Skonczylo mi sie serum do twarzy moze jedna buteleczke przeznacze na zrobienie jakiegos nowego a z druga nie wiem co zrobic moze macie jakis pomysl chodzi mi po glowie cos zwiazanego z wlosami ale co dokladnie znowu maska? ale to by wymagalo emulgatora a te emulgowanie to nie zawsze mi dobrze wychodzi :).

pozdrawiam

4 komentarze:

  1. jeszcze nie używłam!;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też z kolagenem nie mialam jeszcze nic wspólnego.

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie pozostaje mi zrobienie serum do twarzy jutro sie za niego wezme

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bym zrobiła sobie serum do twarzy:)

    OdpowiedzUsuń

www.kotemplacja.pl

                                            www.kotemplacja.pl