piątek, 17 sierpnia 2012

Drugie podejscie do laminowania zelatyna




Dzisiaj postanowilam po raz drugi wyprobowac "laminowanie zelatyna" ostatnio pisalam o tej modzie ktora jest u wlosomaniaczek.


Poprzednio
Jak juz poprzednio pisalam gdy splukalam zelatyne nalozylam jeszcze na pare minut odzywke wygladzajaca bo balam sie przeproteinowania i w sumie to nie bardzo moglam pisac jakie efekty uzyskalam. Dzisiaj zrobilam to tak jak nalezy stwierdzajac ze jesli nawet dojdzie do przeproteinowania to jakos sobie poradze z suchymi posklejanymi strakami. Z tym przeproteinowaniem to jestem moze troche przewrazliwiona po cysteinie ktora na ogol swietnie dziala na wlosy dziewcznym jednak mi zaszkodzila i nie zapomne tego okropnego efektu wlasnie posklejanch sztywnych wlosow ktorych nie moglam rozczesac i ktore wygladaly fatalnie pozniej musialam dlugo je regenerowac by wrocily do formy.



Przpomne Wam przepis:
- 1 lyzka zelatyny
- 3 lyzki goracej wody
- ja dalam 1 lyzke maski Kallos Latte na ogol dziewczyny daja tylko pol lyzki

wszystko dokladnie wymieszac i nalozyc na umyte mokre wlosy ja trzymalam 40 min obficie splukac i czekac na efekty :)


Jak moje wrazenia :
Bosko poprostu pieknie. Przede wszystkim wlosy sa sypkie z czym na ogol mam problem. Sa bardzo gladkie i puszyste. Sa tez napewno mocniejsze co juz tak bardzo nei rzuca sie w oczy ale zelatyna napewno dziala na nie bardzo korzystnie. Wlosy tez bardziej lsnia chociaz z tym jakos nie mam problemu bo moje wlosy do matowych raczej nie naleza. Na mnie jednak najwieksze wrazenie zrobilo wlasnie to ze sa sypkie, wrazenie jest jak by bylo ich wiecej sa ladnie puszyste i milutkie w dotyku.

 Roznica naprawde rzuca sie w oczy. Musze Wam przyznac jak dotac nic tak dobrze nie zadzialalo na moj wyglad wlosow a mialam juz na nich duzo mieszanek. Zelatyna wiec zagosci u mnie na stale.

Polecam i z checia przeczytam o Waszych doswiadzceniach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

KOTEMPLACJA

                               Zapraszam serdecznie na blog        https://kotemplacja.blogspot.com/