czwartek, 9 sierpnia 2012

Drozdze




Po miesiecznej przerwie znowu wracam do picia drozdzy 1/4 kostki drozdzy rozpuscic w pol szklance cieplej wody odstawic na okolo 15 minut i wypic.





Od sierpnia zaczelam akcje szybszego zapuszczania wlosow stad te drozdze dzialaja one swietnie wlasnie na porost ale nie tylko. Zawieraja one wiele witamin prawie wszystkie z grupy B i mineralow. Swietnie wzmacniaja wlosy mniej ich wypada robia sie bardziej lsniace ale takze cera robi sie gladsza jest to swietny sposob na walke z pryszczami.

Ja od pol roku pije drozdze z przerwami i jestem zadowolona wlosy faktycznie szybciej rosna i sa zauwazalnie grubsze. Jesli chodzi o wrazenia smakowe to na mnie one wrazenia nie robia smak jest dla mnie calkowicie obojetny liczy sie efekt :)




Ps:   Dzisiaj robie maske na wlosy z zoltkiem i olejku rycynowego z dodatkiem kilka kropli olejku eterycznego to moje drugie podejscie pierwsze bylo takie ze wlosy mi strasznie smierdzialy jajkiem zapach nie do zniesienia, pomyslalam ze moze olejek zabije ten smrodek, oczywiscie mozna zoltko zmieszac z odzywka wtedy odzywka zniweluje zapach ale ja mam wrazliwa skore i odzywek nie stosuje na skalp dlatego wybiore olejek.

2 komentarze:

  1. drożdże trzeba rozpuszczać w gorącej, wrzącej wodzie/mleku. ciepłe ich nie zabija

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje :) chociaz mleka nie polecam jestem zwolenniczka teorii ze mleko jest nie zdrowe :)pozdrawiam

      Usuń

www.kotemplacja.pl

                                            www.kotemplacja.pl