wtorek, 24 lipca 2012

ZEL ALOESOWY I OLEJEK ROZMARYNOWY

Pod wplywem opinii o cudownym dzialaniu zelu aloesowego na wlosy postanowilam i ja wyprobowac



Sklad:
Moj zel kupuje w aptece  innego nie moge w moim miescie dostac dodam ze mieszkam w dosc malym miasteczku jego sklad to 98% aloesu wiec w sumie niezle Pani mi jeszcze jeden zaproponowala  "zel aloesowy" ktory mial 1 % aloesu to juz lekka przesada :) Niestety za duzy minus uznaje to ze nie podaja co sie kryje za tymi dwoma pozostalymi procentami ja lubie znac calkowity sklad kosmetykow.

Cena: za 250ml place 11 zl wiec jak dla mnie to cen przyzwoita Ja swoj zel mam juz od miesiaca a zuzylam polowe a uzywam co drugi dzien
W sklepach Lidl jest fajny zel za 250zl placi sie nie cale 10zl z firymy Cien ale niestety nie jest on w stalej ofercie u mnie w miescie jeszcze nigdy go nie dostalam.



Jak go uzywam:
Ja biore 2 lyzeczki zelu wkladam do mojego pojemniczka po kremie do twarzy w ktorym mieszam wszelkie maski do twarzy i mieszam go z 5 kroplami olejku rozmarynowego ktory pieeeeeknie pachnie poprostu cudownie minusem jest ze nie jestem w stanie zjesc zadnej potrawy z rozmarynem za bardzo kojarzy mi sie z moja mieszanka do skory glowy :) Tak powstala papke nakladam przed myciem wlosow na skore glowy odgarniam po kolei pasma wlosow jak przy farbowaniu no moze mniej dokladnie i nakladam na skore. Ja robie to wieczorem klade sie spac a rano myje wlosy.
Denerwuje mnie w tym zelu ze wlosy po nim bardzo sztywnieja dla mnie to nie zbyt przyjemne uczucie.

Aloes swietnie nawilza lagodzi podraznienia dlatego jest dobry dla skory glowy. Jest polecany przy skorze suchej i podraznionej lub wrazliwej chodz kazda skora skorzysta na dodatkowym nawilzeniu a w tym aloes jest mistrzem :)

Taki zel mozna dawac wlasciwie do wszystkiego:
- masek do wlosow
- do odzywek poprawi wlasciwosci nawilzajace
- do szamponu zlagodzi jego dzialanie nawilzy nam ladnie wlosy
- mozna stosowac takze jako zel bo lekko utrwala 
- do maski z glinki

Opcji jest wiele wystarczy wyobraznia :)



Olejek rozmarynowy daje przyjemne uczucie ciepla na glowie gdyz pobudza krazenie krwi i i uspokaja rowniez uklad nerwowy. Ja zdecydowalam sie na ten wlasnie olejek gdyz od wiekow kobiety stosowaly rozmaryn na wlosy Dziala antyseptycznie i przeciwbakteryjnie na moje  LZS (lojotokowe zapalnie skory) dziala idealnie rowniez polecany przy lupiezu. Olejek ten dziala rowniez przeciw wypadaniu wlosow i pobudza wlosy do wzrostu a ze ja wiecznie zapuszczam wlos :) wiec go wcieram wlosy staja sie mocniejsze.
Lagodzi podraznienia przynajmniej u mnie gdy zaczyna mnie swedziec skora biore  zel wlewam pare kropli i wcieram w skore pomaga swedzenie ustepuje od razu. Ciekawe czy moja Pani dermatolog by w to uwierzyla.
za moj olejek place 5zl ma 7 ml jest baaardzo wydajny nie ma konca a uzywam intensywnie :)









2 komentarze:

www.kotemplacja.pl

                                            www.kotemplacja.pl