sobota, 28 lipca 2012

Zakupy dwóch sukienek i spódnica indyjska :)




Wczoraj pochodziłam  trochę po sklepach obiecałam sobie, że nie będę już kupować ubrań typowo letnich i udało mi się :). Kupiłam 2 sukienki i jedną spódnicę.







 Sukienka firmy sissy-boy przyznam sie ze pierwsze słyszę :)

Jest fajnie dopasowana
Material z domieszką elastyny, wiec ładnie trzyma się ciała. Bardzo lubię motywy kwiatowe, wiec pewnie dlatego się na nią skusiłam.
Jest wiązana w pasie przez co ładnie podkreśla talie.
Koszt 10 zł













A to druga sukienka
 Niestety metki nie ma i nie wiem jakiej jest firmy. Jeśli chodzi o fason to jest taki sam jak w pierwszej czyli wiązana jest w pasie.
Bardzo lubię kolor fioletowy.
Materiał jest nie co inny, nie tak przylegający i dopasowany jak w pierwszej sukience i cieńszy.
koszt 5zł






 A teraz mój hit. Piękna spódnica z Indii.
 Firmy Shanti Krala uwielbiam wszystko co orientalne, jak zobaczyłam ją, nawet nie musiałam przymierzać od razu wiedziałam, że  wezmę :)
 Jest z bardzo delikatnego przewiewnego  materiału wiązana na biodrach.
koszt 16zl









Czy Wy tez lubicie chodzic po sklepach z ciuchami ? 







3 komentarze:

  1. Piękne nogi, proszę odkrywać, a nie chować pod długimi - choć pięknymi, nie powiem - spódnicami :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Możesz podać gdzie tak tanio kupiłaś te sukienki? Są super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W małej miejscowości w której mieszkam :)

      Usuń

www.kotemplacja.pl

                                            www.kotemplacja.pl