środa, 18 lipca 2012

Szampon Babydream



Uwielbiam go.
Jak na razie jest moim ulubionym szamponem jaki miałam.
 Wcześniej używałam Alterry, skusiłam się na Babydream, ze względu na opinie, ale też dlatego, że od dawna stoi u mnie na półce, bo mój synek go używa :) 
Właściwie to całą rodziną go używamy: Ja, mój B. i synuś.



Delikatnie i dokładnie oczyszcza skórę głowy i pielęgnuje włosy niemowlęcia. Proteiny pszenicy zapobiegają elektryzowaniu się włosów.
Szampon może być także stosowany do codziennej pielęgnacji włosów przez dorosłych. Produkt zawiera rumianek i pantenol. Nie zawiera barwników i konserwantów oraz składników pochodzenia zwierzęcego.
Skład: Aqua, Lauryl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Sodium Lactate, Triticum Vulgare Germ Extract, Panthenol, Glyceryl Caprylate, Lactic Acid, Chamomilla Recutita Extract, Parfum.


Sklad: 
Bardzo przyjemny nie ma substancji drazniacych a to dla mnie najwazniejsze bo mam lojotokowe zapalenie skory i bardzo wrazliwa skore glowy
  Lauryl Glucoside - myjący
Cocamidopropyl Betaine - myjący
 Coco Glucoside - powierzchniowo czynny 
 Glyceryl Oleate - zapach, emolient
 Sodium Lactate - humektant, wilgotność
Triticum Vulgare Germ Extract - pszenica zwyczajna
  Panthenol - łagodzący
  Glyceryl Caprylate - emolient
-Lactic Acid - zapach, wilgotność, ph
Chamomilla Recutita Extract - rumianek pospolity


 Zapach:
Delikatny, nie przypominający nic. Nie drażni mnie, bardzo krótko utrzymuje się na włosach. Dla mnie szampon nie musi pięknie pachnieć. 

Opakowanie:
Buteleczka wygodna w użyciu, ładnie dopasowuję się do kształtu dłoni, poreczne. Jedynym minusem jest to, że  to identyczna butelka jak oliwki Babydream. Przez to zdarzylo mi się  pomylić i umyć włosy oliwką zamiast szamponem. To by jeszcze nie był taki wielki problem, ale zdarzyło mi się również wysmarować trochę synka szamponem ;)

Koszt:
Dla mnie jeden z większych plusów tego kosmetyku.i kosztuje 4,19 zl Ja go kupuje zazwyczaj w promocji, które są co jakiś czas w Rosmannie za 3,49zl :)


Moja ocena:
Bardzo dokładnie myje włosy, nie obciąża ich dzięki, temu włosy są puszyste, nie obklejone jak się często zdarza przy szamponach z silikonami.
Włosy ugo utrzymują  świeżość. Po umyciu konieczne jest nałożenie odżywki lub maski, inaczej ciężko będzie je rozczesać.. Polecam z całego serca :)








4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. miło to usłyszeć, właściwie to przeczytać :)

      Usuń
  2. You need 5 or even more servings of vegetables and fruit each day.

    The harsh ingredients generally in most medicines, topical treatments and washes can irritate your skin,
    causing more acne and redness than there is before.
    " We tapped for the anger and grief in her chest and throat. The great advantage of using olive oil as a facial cleanser acne problems every day that, unlike traditional face cleaner, it actually does not take away skin of its natural balance.

    My website - acne spots

    OdpowiedzUsuń
  3. You apparently decline within a few weeks of regular consumption of fruits.
    The ascorbic acid in pineapple will reduce scarred tissues and smooth skin.
    So just apply pressure to seal it and allow it to go heal itself (15-20 minutes no less
    than) before continue with skincare and makeup. National Institute of Arthritis and Musculoskeletal and Skin Diseases,.


    Also visit my web page ... acne underwear (http://www.pofdate.com/)

    OdpowiedzUsuń

KOTEMPLACJA

                               Zapraszam serdecznie na blog        https://kotemplacja.blogspot.com/