czwartek, 19 lipca 2012

ODZYWKA ISANA Z OLEJKIEM BABASSU

Oczywiście zaczarowana wpisami innych dziewczyn o odzywce Isana sama postanowiłam ją kupić a właściwie skusiła mnie do tego promocja w Rossmannie :)




Na początek  informacja z opakowaniu:
Odżywcze składniki pielęgnacyjne wzbogacone olejkiem babassu wzmacniają włosy. Długotrwałe wygładzenie i łatwe rozczesywanie kręconych i niesfornych włosów. Wysokiej jakości aktywne substancje ze specjalnym składniekiem zapobiegającym puszeniu się włosów długotrwale wygładzają niesforne i kręcone pasma włosów dodając im elastyczności. Włosy łatwo się rozczesują i nabierają olśniewającego połysku. Miły zapach uprzyjemnia mycie włosów.

Skład:
 Skład: Aqua, Cetearyl alcohol, Glycerin, Cetrimonium Chloride, Bis-diglyceryl Polyacyladipate-2, Orbignya Oleifera Oil, Behentrimonium Chloride, Hydroxyethylcellulose, Isopropyl Alcohol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum, Citric Acid, Sodium Hydroxide
 
Cetearyl alcohol (emolient - działanie nawilżające), 
Glycerin (gliceryna), 
Cetrimonium Chloride (konserwant, działanie myjące, antystatyczne, zmiękczające), Bis-diglyceryl Polyacyladipate-2 (emolient), 
Orbignya Oleifera Oil (olejek babassu),
 Behentrimonium Chloride (konserwant, antystatyk),
 Hydroxyethylcellulose (funkcja zagęszczająca),
 Isopropyl Alcohol, Sodium Benzoate (konserwant), 
 Potassium Sorbate (konserwant),
Sodium Hydroxide (substancja higroskopijna)


Skład podoba mi się ze względu na brak silikonów, jednak jak dla mnie za mało odżywczy


Kosz odzywki 4,50 zl ja w promocji kupiłam za 3,49zl :) niech żyją promocje !!!



Opakowanie:
 Duży plus za pojemność 300 ml to sporo na długo starcza. Osobiście jednak wole opakowanie-słoiczek wtedy mam pewność, że nic się nie zmarnuje i nic nie zostanie na dnie.
Duży plus za zapach jest naprawdę wyjątkowy, chociaż podejrzewam że niezbyt naturalny :) Jeśli chodzi o konsystencje, to mogla by być bardziej gęstsza, przynajmniej ja taką wole.


Jak ja jej używam: 
PO myciu włosów nakładam na długość od ucha po końce na parę minut i spłukuje.

Ta odzywka służy mi także jako baza do robienia masek do włosów. Wrzucam jedna łyzkę odżywki Isana do miseczki i wrzucam do niej półprodukty, różne to zależy co akurat mam: gliceryna. pantenol, oleje, ekstrakty itp..
Jeśli chodzi o ilość to zależy od procentowego stężenia jakie się daje np gliceryny dodaje się od 5% do 15%, nie mówię że zawsze wszystko dokładnie odmierzam, tylko jak mi się chce. Częśćiej jednak dodaje po parę kropel mieszam i nakładam na całe włosy. Po 30 minutach zmywam.

Sama w sobie ta odżywka nie czyni moich włosów jakiś bardziej odżywionych czy bardziej lśniących, ale na pewno wygładza włosy. Mam przesuszone włosy, wiec ten efekt dla mnie jest ważny. Też dużym plusem jest, że po niej włosy łatwo się rozczesują.

Polecam chociaż cudów nie zdziała  :)





2 komentarze:

  1. Ona jest do spłukiwania, wyraźnie jest napisane na opakowaniu ;) a po drugie-po co dawać jeszcze glicerynę, jak ona ją posiada...

    OdpowiedzUsuń
  2. wiem o tej pomylce zapomnialam to poprawic ale chyba juz tego nie bede robic, gliceryna to byl tylko przyklad co mozna dodac

    OdpowiedzUsuń