poniedziałek, 23 lipca 2012

ODKRYLAM KRYMINALY


Kryminaly zaczelam czytac dopiero od jakiegos czasu wczesniej czytalam raczej ksiazki spoleczno-obyczajowe, duzo psychologicznych nawet dziadka Freuda :) lub filozoficznych. Przygode z kryminalami zaczelam od niedawna pewnego dnia gdy nie mialam juz co czytac i wtedy przypomnialam sobie o ksiazce ktora kiedys kupilam za pare zl na dworcu w Olsztynie i nigdy nie przeczytalam :) to byla ksiazka Macieja Słomczynskiego  z serii Joe Alex "Pieklo jest we mnie" od tamtej pory docenilam kryminaly.

Ksiazka "psychopata" jest dla mnie na pierwszym miejscu jestli chodzi o ten gatunek juz przymierzam sie do kupna dwoch pozostalych jego ksiazek ktore zostaly wydane w Polsce
Wpadly mi juz w rece Joanna Chmielewska "Klin" i " Cale zdanie nieboszczyka" przy ktorych sie meczylam niesamowicie zupelnie mi nie przypadly do gustu,
SEria Joe Alex jest swietna mam za soba 3 ksiazki ale napewno na tym nie skoncze. To ksiazki o detektywie i jego przyjacielu Joe Alexie ktory jest autorem ksiazek kryminalnych wspolnie pracuja przy rozwiazywaniu zagadek kryminalnych nigdy jeszcze nie udalo mi sie zgadnac kto zabil :) Ksiazki specjalnie sa tak napisane by czytajacy nigdy nie wpadl na trop faktycznego mordercy niesamowite jaka trzeba miec wyobraznie by wymyslec takie historie.
Steven King "Wszystko jest wzgledne" zbior 14 opowiadan tez do mnie nie przemowilo jestem chyba poprostu wymagajaca jesli chodzi o te klimaty ksiazkowe :)

Jeszcze o jednej pozycji moge cos powiedziec "Polskie morderczynie" wlasciwie to sa historie polskich kobiet ktore siedza w wiezieniu z powodu zabicia kogos. Autorka ksiazki Katarzyna Bonda w ciagu 2 lat przeprowadzila kilkugodzinne rozmowy z tymi Paniami dzieki ktorym mozemy poznac ich historie Chciala dowiedziec sie bez oceniania co je sklonilo do takich zbrodni co wywolalo w tych kobietach tyle agresji ze byly zdolne do takich czynow dla mnie ta ksiazka jest wstrzasajaca ale bardzo madra mozna sie nie raz poplakac nad losami tych Pan wiekszosc z nich to poprostu osoby ktore byly krzywdzone od lat i w pewnym momencie nie wtrzymaly i zabily chociaz to duze uproszczone warto przeczytac.

A nizej jest zdjecie moich najnowszych zdobycz. Seria ksiazek

 Nie znalam wczesniej tej autorki poszlam do ksiegarni i zobaczylam ze te ksiazki sa w promocji kazda za 10 zl ! wiec sie skusilam Recenzje tej ksaizki brzmia niezle wiec mysle ze warto bylo dzisiaj zabieram sie do czytania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz