poniedziałek, 23 lipca 2012

NOWE ZAKUPY POLPRODUKTOW

Wczoraj zlozylam zamowienie na nowe polprodukty i oczywisicie juz niemoge sie doczekac. Mam ambitny plan zdrobic jeszcze lepsza maske do wlosow w tym celu kupialm olej babassu i maslo mango to bedzie baza do ktorej wrzuce co tylko sie da :) napewno sie z Wami podziele jeszcze nie mamgotowegoplanu dzialania pewnie bedzie spontanicznie.

Tez ku mojemu zdziwieniu kupialm hydrolat inny niz zawsze czyli zamiast rozanego wzielam lawendowy ponioslo mnie ale moze czas wyprobowac cos innego bo tak sie uczepialam tego jednego.

nizej jest moje pelne zamowienie jeszcze kupialm hydrolizowane bialka jedwabiu jeszcze tego nie uzywalam oczywiscie uzyje do mojej maski tak samo jak sorbitol ktory tez kupilam nie mialam jeszcze z nim do czynienia.


Olej Babassu RAFINOWANY / ORGANICZNYWaga: 40 g| 6,80 zł- 1szt.
Masło mango RAFINOWANEWaga: 40 g| 5,15 zł- 1szt.
Gliceryna roślinnaPojemność: 60 ml| 3,99 zł- 1szt.
Hydrolat lawendowy-bułgarskiPojemność: 200 ml| 9,90 zł- 1szt.
Hydrolizowane białka jedwabiuPojemność: 15 ml| 9,90 zł- 1szt.
Sorbitol - roztwór wodny 70% Pojemność: 60 ml| 4,99 zł- 1szt.
Potrójny kwas hialuronowy 1.5%Pojemność: 15 ml| 5,20 zł- 1szt. 


wiec siedze i czekam na paczuszke ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

www.kotemplacja.pl

                                            www.kotemplacja.pl