czwartek, 19 lipca 2012

MOJA PIELEGNACJA TWARZY

Opisze krotko jak pielegnuje swoja twarz :
od 12 lat nie uzywam wody do mycia twarzy :) uzywam wody jedynie gdy zmywam maseczki ze skory wkrecila mnie w to moja starsza siostra ktora juz gdy bylam mala wpajala mi pewne zasady jak na przyklad ta ze woda wysusza skore wiec do mycia twarzy uzywam rano  hydrolatu z rozanego ktory swietnie nawilza skore jest znakomity do skory naczynkowej i wrazliwej a taka wlasnie posiadam pozatym ma piekny zapach :)

po umyciu nakladam olej z wiesiolka swietnie sie wchlania nie daje uczucia lepkosci czego nie lubie i skora sie nie swieci wchlania sie idealnie, ten olej znakomicie sprawdza sie przy roznego rodzaju zapaleniach skory jak moje lojotokowe zapalenie skory czy wypryski itp glownie dlatego go kupilam ponadto dziala odmladzajaco.


Wieczorem natomiast myje twarz tonikiem z siarka  PRZEPIS dziala bardzo oczyszczajaco wygladza ladnie skore uzywam go tylko wieczorem bo naprawde silnie dziala, nie chce zeby za bardzo wysuszyl mi skore pozatym skora jest po nim troche lepka moze za duzo dodalam do niego pantenolu?

Po umyciu nakladam krem silnie regeneracyjny aktualnie uzywam z kwasem migdalowym na to nakladam jeszcze serum odzywcze wlasnej roboty i tak wykremikowana klade sie spac :)
Jesli chodzi o krem pod oczy nie moge wymyslec ani znalezc jakiegos fajnego przepisu gdybyscie taki mieli to z checia poczytam.

Raz na tydzien robie peeling z korundem po zmyciu nakladam jakis olej ostatnio jest to rycynowy i masuje pare minut na to nakladam maske zazwyczaj jest to glinka, algi lub bloto czyli to co lubie najbardziej straszyc mieszkancow domu :)

Co jakis czas ale to po lecie zamierzam zrobic mocny peeleng kwasowy jak dotychczas mam za soba dwa takie zabiegi kwasem migdalowy ale jak dla mnie to za slaby byl :)

Tak wyglada moja pielgnacja twarzy wiem ze troche tu chaos zagoscil jak macie pytania to piszcie :)

pozdrawiam


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz