wtorek, 17 lipca 2012

MASLO DO CIALA TUTTI FRUTTI - FARMONY


Przedstawie Wam jeden z nielicznych kosmetykow drogeryjnych w ktorych jestem szczerze zakochana. Poszłam do Rossmana po plyn do mycia dla mojego szkraba i zobaczylam ze jest promocja na ten produkt wiec musialam wsadzic go do koszyka :).

Od dwoch lat go nie uzywalam ze wzgledu na karmienie piersia ma on bardzo intensywny zapach nie chcialam zeby draznil synka nadal karmie ale jest juz na tyle duzy ze mu nie przeszkadza.


Mowa o masle do ciala Tutti Frutti Karmel i Cynamon firmy Farmona





Opis na opakowaniu:

Działanie:Aksamitne masło do ciała o wyjątkowych właściwościach pielęgnacyjnych i przytulnym zapachu rozgrzanego karmelu i świeżo zmielonego cynamonu. Zawiera cenną białą truflę której zapach pobudza zmysły, podnosi atrakcyjność fizyczną i budzi pożądanie. Olej cynamonowy i afrykańskie karite, uzyskiwane z owoców masłosza, zwanego drzewem młodości, przywracają skórze aksamitną gładkość, cudowną miękkość i naturalną zmysłowość.




Sklad:
Skład: Aqua, Butyrospermum Parkii, Isopropyl Myristate, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Cyclomethicone, Parfum, Cera Alba, Helianthus Annuus Oil, Glyceryl Stearate, Cetyl Alcohol, Phenoxyethanol, Propylene Glycol, Tuber Aestivum Extract, Methylparaben, Butylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Acrylates C10-C30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Cinnamomum Casia Bark Oil, Disodium EDTA, Sodium Hydroxide, BHA, Caramel, CI 16255, Linalool, Cumarin, Amyl Cinnamyl Alcohol, Amyl Cinnamal, Hexyl Cinnamal, Citronellol, Limonene




Moja opinia:
Po dwoch latach nie uzywania nadal pachnie najpiekniej na swiecie  nie uzywalam nigdy kosmetyku o ruwnie ladnym zapachu jak ten. Zapach na moim ciele utrzymuje sie przez caly dzien rowniez na ubraniu co moze niektorych draznic.  Wlasciwie to jest jedyne maslo do ciala ktore kupilam w sklepie wiec nie moge zapachu porownac z innymi wiec jak byscie mialy wieksze doswiadczenie w tym temacie to z checia przeczytam moze warto inne zapachy wyprobowac.

Jesli chodzi o odzywczosc to skora faktycznie jest gladka i elastyczna ale nie tak bardzo jak po kremie zrobionym z masla kakaowego lub z masla shea o ktorym napisze napewno kiedys, wiec mnie w tym masle kusi wlasciwie jedynie zapach ktorego mi brakowalo od dawna.

Produkt ma swietna konsystencje taka jaka lubie bardzo gesta nizej przedstawiam zdjecie



 Swietnie sie rozsmarowywuje na ciele, maslo zawiera biale trufle ktore sa podobno afrodyzjakiem wiec polecamna randke :)

Koszt ; 14 zl za 250ml  ja w promocji kupilam w rosmannie za 11zl





Ps:  jesli chodzi o zdjecia to obiecuje dojde do wprawy, jestem ciekawa czy kiedys ktos przeczyta te moje posty :)
   Piszcie o swoich doswiadczeniach z ladnie pachnacymi maslami lub balsami bo ja duzego doswiadczenia nie mam
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

www.kotemplacja.pl

                                            www.kotemplacja.pl