czwartek, 19 lipca 2012

KSIAZKA "PSYCHOPATA" - kEITH ABLOW

Dzisiaj bedzie z innej beczki skonczylam czytac ksiazke "Psychopata" - Keith Ablow wydawnictwo Rebis


Opis z tylu ksiazki:

Frank Clevenger, znany psychiatra, chce uciec od rozgłosu i skupić się na problemach swego adoptowanego syna. Nadaremnie. FBI prosi go o pomoc w ujęciu Autostradowego Zabójcy, który sieje postrach w całym kraju. Jego ofiary odkryto już w dwunastu stanach. Sprawa staje się jeszcze głośniejsza, gdy morderca – też doświadczony psychiatra – rzuca Clevengerowi wyzwanie: ten ma go leczyć za pośrednictwem listów drukowanygch w "New York Timesie”. Kiedy jednak Clevenger zaczyna terapię, morderstwa nie ustają...

Stron 316
Koszt ksiazki ja ja kupilam za 12 zl na allegro
Autorem ksiazki jest znany psychiatra autor 8 ksiazek niestety w Polsce wydanych tylko 3 a takze gospodarz angielskiego psychologicznego programu telewizyjnego.

Ksiazke czyta sie jednym tchem jak przystalo na autora psychiatre duzo jest w niej  opisow tego co sie dzieje wewnatrz czlowieka chorego  takich bardzo szczegolowych mnie to bardzo cieszy mozna przez chwile wyobrazic sobie ten zupelnie obcy swiat ja tez interesuje sie psychologia wiec mnie pod tym wzgledem ksiazka urzekla. Ksiazka nie skupia sie jedynie ma watku mordercy psychopaty i jego psychiatry jest tez przedstawione normalne zycie psychopaty jak prowadzi swoja praktyke lekarska i  tez jest duzo watkow jak leczy i ukazuje przyczyny chorob psychicznych  jego pacjentow. W tej ksiazce napewno jest duzo psychologii, glebokich analiz psychologicznych ukazanej psychoterapii mnie to sie akurat podoba ale osoba ktora raczej nie przepada za tymi tematami a woli "konkrety" to ta ksiazka raczej nie przypadnie do gustu.

pozdrawiam






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

www.kotemplacja.pl

                                            www.kotemplacja.pl