wtorek, 31 lipca 2012

CHARLAINE HARRIS SERIA O LILY BARD

Skonczylam czytac serie kryminalow ktora sklada sie 4 tomow. Glowna bohaterka jest Lily Bard odwazna sprzataczka ktora w kazdej z 4 ksiazek jest zamieszana w moderstwa. Ksiazki nie skupiaja sie jedynie na rozwiazywaniu zagadkowych morderstw jest tez ukazane zycie prwatne Lily i poznajemy mieszkancow malej miejscowosci w ktorej mieszka.



Ksiazki czyta sie szybko napisane sa prostym jezykiem. Jesli chodzi o sam watek morderstw to jakos mnie znuzyl jedynie tom 3 mnie faktycznie zaciekawil nie moglam sie od niego oderwac watek byl naprawde fajny i duzo niespodziewanych sytuacji. Jest sporo dluzyzn zwiazanych z karate ktore Lily trenuje troche mnie to meczylo.




Gdy czytam ksiazki z seri Joy Alex zawsze po przeczytaniu mialam sporo refleksji na temat wyobrazni i tego jak mozna wymyslec tak genialny watek i jak mozna spawic by czytelnik zawsze byl prezkonany ze wie kto zabil chociaz zawsze na koncu okazuje sie ze tak naprawde sie mylilismy w tek ksiazce brakowalo mi takich zaskakujacych zakonczen

Jak dla mnie to w skali od 1 do 6 ta ksiazka ma 3 :)
Jak juz wspominalam te ksiazki kupilam w promocyjnej cenie kazda za 10 zl to naprawde dobra cena byla

 Ja lubie serie ksiazkowe bardzo sie przywiazuje do bohaterow o ktorych czytam dlatego dzis zaczynam czytac  serie ksiazek o Agathie Raisin ktora jest pierwszym tomem z 11 :)

pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

www.kotemplacja.pl

                                            www.kotemplacja.pl